
'Yardım etmek zorunda değil.' diyip hiçbir şey olmamış gibi devam mı edersiniz yoksa 'Kötü günümde yanımda yoksa iyi günümde de olmasın!' diyip hayatınızdan çıkarır mısınız?
Siz ne yaparsınız?
#msponçik

O an için tepkisizlik :) Maalesef insanlar, kendilerinin hiç zor durumda kalmayacağını düşünerek yaşadıkları için, kendi ihtiyaçları olduğunda da senden yardım istemeye yüzleri olmuyor. Yine de yardım edelim, iyilik güzeldir :)
Keseri hatırlatırım ona
Sapını da ve hesabını da sonra
Hoop karmaya teslim ederim ve poliyannacılığa devam
Hayatımdan çıkartmam ama eskisi kadar degerli olmaz gözümde. Yanımda olmasından kastımda illa biseyler yapmasi değil derdimi dinlemesi , hal hatır sorması.. Bunlarda yeter bazen.
Tutup da herkesten aynı ilgiyi bekleyemezsin. Gerçi ben kimseye anlatmam
Cevap
25Cevap
Yanımda olanın kıymeti artıyor daha iyi oluyor hatta gereksiz kişilere yol görünmüş oluyor..
Kötü gün eşi dostu tanıma günüdür. Yardıma gelmeyenin notunu verir adını çizerim. Daha da benden yağmurlu havada su alamaz
Genelde uzaklaştım, uzaklaşıyorum. Samimi değiller çnkü
İllaki içimde bir yer yaralanır.. elimde olmadan uzaklaşırım
Kardeşim, güzel zamanlarımda da ben onlara sırtımı dönüyorum.
Ben karşılık beklemem. Kötü günümde yanımda olmasa bile ben onun yanında olurum. Bende böyleyim işte...
Zor gunumde yoksa iyi gunumde de olmasin. Çeksin gitsin.
Bu o an ki zorluğa pskolojiye bağlı derim ben yani.
kötü zamanda yanımda olmayan iyi zamanda biip olsun gitsin.
ikinci şeçenek iyi iken herkes yanındadır kötü günde olmiyacaksa ihtiyacım yok ölelerine
Arkadasligi birakmam ama eskisi gibi samimilik dostluk kalmaz..
kin güderim, düşsün diye beklerim
kimseye ihtiyaç duymam
Aynını bende onlara yapıyorum
Kolay zamanlarımda bende onlara sırtımü dönerim
Ben de sırtımı dönüyorum. d
kötü gunde olmayan hic olmasin
zor zamanım geçince hayatımda olmuyorlar
zor zamanlarımı kimseyle paylaşmam..
Zor zamanımda yardım almak adetim değildir
Elbet onun da kötü günü olur 😉
Hayatım dan çıkarırım
nyese ki hayatıma onlar yön vermiyor. umursamam.
Kırılırım ve mesafe koyarım.
Zor zamanımda sırtını dönenlere küfrediyorum
Ağzına veresim geliyor...
Kimseden bir şey beklemiyorum
Güzel bir dostum olduğu için sorun etmiyorum
benim öyle inanlarla işim olmaz
Kötü günümde yoksa iyi günümde de olmasın.
tepkisizlik
Umursamıyorum
Uzaklaşıyorum.
Azcık ötede oyna diyorum... :D
Her daim..
tepkisizim
Defolup giderler
onu defterden silerim
tepki göstermiyorum
hşç bir şey.
onlarda kim
Siliyorum hayatımdan
İnsan demem onlara
Hayatımdan çıkarırım
Defolsun o zaman
Basima gelmedi
HayatımdN çıkarırım
Son dönüşü olur
silerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar