Psikolojim bozuk ama neyim var bilmiyorum. Sizce neyim var?

Uykulu ve halsiz bir ruh haline sahibim. Uyuşukluk var üstümde hiçbişey yapasim gelmiyor uyumak istiyorum ve uykumu alamıyorum sabah zor kalkiyorm ne kadar. gece sürekli uyanıyorm uyuyorum bölük bölük yani.
İçine kapanık biriyim ailemle pek muhabbet kurmam babamla hiç gibi bişey. onların yanında telefonla dahi kimseyle konuşamam. Ayrı odada konuşurum. Araştırmalarima göre sosyal fobi var ama beni daha çok hafif halsiz fiziksel rahatsızlık yoruyor. Örneğin ağrı halsizlik uyuma isteği olmasa. enerjik olsam bunları düzeltirdim ama bu ruh haliyle kitap dahi okumak istemiyorum ki zaten anlamıyorum. İnsanlarla iletişim kurmak istemiyorum kaçıyorum ve zaten aralarında ki konuşmalara dahil olmam olsada pek bişey anlamam. bunla ne diyor diye geciririm içimden :-). Utangaclik çok yordu beni ve öz güvenim hiç yok. Her ortama giremem girsem bile sessiz kalırım maalesef. genelde pasif arka planda tutuyorum kendimi...

tam değil ama aklıma geldiğince anlattım kısaca. Sizce neyim var? Şizoid bozukluk olduğunu da düşünüyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Güncellendi
Güncellemeler
+1 yıl
..
Psikolojim bozuk ama neyim var bilmiyorum. Sizce neyim var?
Cevapla