Sinirlendiğimde aşırı kırıcı oluyorum. En yakınımla sürekli aram açılıyor. Psikolojik bir rahatsızlık mı bu?

Ya nasıl anlatsam. Normal sinirlenme değil bu. En ufak ters bir olayda gözüm dönüyo çok abartıp kırıcı oluyorum. Sözlümle sürekli kavga tartışma. Çok yıprandım. Sorunların yüzde 80i benden kaynaklı kabul ediyorum. Ama elimde değil. Çok huysuzum. Bırak beni kurtul benle olmaz diyorum. Ama onu da yapmıyor. Ben neden böyleyim kendimi çözemiyorum. Psikoloğa gidiyorum ama herhangi bir tanı koymadı. Kırıldığımda karşı tarafı nasıl kırdığımı anlamıyorum. Sonradan hep pişman oluyorum. Kısaca normal değilim. Normal insanlar gibi yaşamak istiyorum. Kavgalarımız normal olsun, saçma sapan şeyler yüzünden tartışmayayım istiyorum ama engel olamıyorum içimdeki dürtülere. Neyim var bana akıl verecek birileri varsa çok sevinirim...
Sinirlendiğimde aşırı kırıcı oluyorum. En yakınımla sürekli aram açılıyor. Psikolojik bir rahatsızlık mı bu?
Cevapla