Ben yorulunca, sıkılınca saçmalama modumun volümü son seste oluyor. Arkadaşlarım bilir. 😎😁Peki siz ne zaman doymuyorsunuz saçmalamaya 🤔?
#Saçmalamakgüzeldir
#Oynatmayaazkaldı
#Saçmalamakgüzeldir
#Oynatmayaazkaldı
Saçmalarız , çünkü insanız. Saçmalamayan insan yoktur. Herkes zaman zaman saçmalar. Ama önemli olan dakika başına düşen saçmalama sayısıdır. Bu oran ne kadar düşük olursa o kadar iyidir. Benim ortalamam fena sayılmaz 😌
Ricalar :)
Akşam işten geldikten sonra.
Nasıl olsa kimse görmüyor
Her zaman saçmalıyorum. Bunun belli bir zamanı yok.
Canım sıkılınca😀
Cevap
19Cevap
Ben o moddan çıkamadım ki hiç artık tedavi olmayı düşünüyorum
O durumlarda kitap okurum. Sarhoş olmaya başladığım an şoförü çağırırım.
Beklediğim bir haber veya iş olursa saçmalamaya başlıyorum :D
gece uyumaya yakınken bide sabah uykuluyken
Narkoz yedikten sonra.
Aşık olunca saçmaliyorum
günlük libidoma ve ne içtiğime bağlı
Oksijen beyne çok gidince bide kızlarla toplanınca
Cafe de cooluz😎 evde çıldırmak gzl
Yapma yaa belli etmemeye çalışıoduk
Tm teslim olduk
Mutlu olunca saçmalarım ben
saatim yok tam olarak bilemem
baya zaman oldu saçmalamayalı zamanı geldı gıbı
Hemen hemen her gün :d
Sacmalamam ben
canim sıkılınca
uykum gelince
uykum gelince
yeni yanismalarda
Bilmem
geceleri
Yorgun olunca
iliskide
Pek saçmalamıyorum
Uykum gelince
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar