Hayır açtı koyduğum yere değil de başka taraflarda yemek arıyordu sokak kedisiydi ben gece gece ona yemek getrim o başka yerde yemek arıyor getirtmek için her şeyi yaptım gelmedi en son trip atıp eve gittim
Ya bi git Allah aşkına kckdkckdkx fakat bu cümle trip cümlesi değil sinir cümlesidir. Sevdiğim birine sinirlenmişmdir ve sinirlendiğim şeyi yapmaya devam ediyordur ağzıma geleni söylesem kırılacaktır ancak böyle patlayabilmişimdir. Xkdklxlsx
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Bir şey demiyorum😅aslında çok şey derim sus pus kalmam zor
Senden korkulur o zaman 😅
👻
eminim öyledir
genelde bunun yerine ben pekiyi daha çok kullanırım ya da anladım kelimesini
İkiside aslında aynı yere variyo
Eminim öyledir diyor
Knk ben yemek verdiğim kedi o yemeği yemediğinde bile trip atarım ona ne diyeceğim
Gözüm görmesin seni 🤣 kediyede trip atma yavv
Ne yapim yemeği yemedi
Yer ablası Canı istemiyordur
Hayır açtı koyduğum yere değil de başka taraflarda yemek arıyordu sokak kedisiydi ben gece gece ona yemek getrim o başka yerde yemek arıyor getirtmek için her şeyi yaptım gelmedi en son trip atıp eve gittim
Ya bi git Allah aşkına kckdkckdkx fakat bu cümle trip cümlesi değil sinir cümlesidir. Sevdiğim birine sinirlenmişmdir ve sinirlendiğim şeyi yapmaya devam ediyordur ağzıma geleni söylesem kırılacaktır ancak böyle patlayabilmişimdir. Xkdklxlsx
Başağım, ama trip atmam ya ben
Ne yaparsan yap... Kafana takmıyorsun o zaman
Evet
Hayır canım ne alakası var kızgın değilim 😂 Gerçekten net tribim bu 🙈
Kovayım ama genelde teşekkürler ben hallederim derim
Burçlara inanmıyorum ama çok trip atarım özellikle konuşma benimle derim😂
Valla ben aynıyım
Tamam, yok bir şey. 😀😀
Teraziiii
trip atmam kavga ederim
Sonrada go karakol
kavgadan kastim sozlu olarak yani tartisirim :D derdimi anlatirim isine gelmiyosa biyyyyy der giderim :D
Ben kimim ki zaten.. Kesinlikle doğru 😅😅
Kimsin sen ya 😂
Aynen ben kimim ki ya 😃 Git istediğini yap diye devam eden uzun tripler 😃😃
Gözüm görmesin seni 😂
Trip atmazsam tadı çıkmaz kavganın 😅😅
Balık yine kendini eziklemis😹
Ben kimim ki zaten... Balığım 🤪
😹👌
Bence ben o burç değilim
başak
Ne yaparsan yap! 🤪
aşk iile yap
Ne halin varsa gör nazlı! 😅😅
Tamam sen işine bak dkhkdhe
Kovayım ama pekala der geçerim
Bir şey demiyorum
Başak
Ne halin varsa gör.
Sen bilirsin
Ne yaparsan yap diyormuşum
Balık: Ben kimim ki zaten 😊
İçimde akrep varmış ya benim
Peki..
Peki
Aslan
Eminim öyledir
Kızgın değilim 👿
Peki.
ikizler..
Basak doğrudur 😄
Bir şey demiyorum :)