"Sizi görmezden gelen" kişiler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Çok uyuzlar değil mi? :D
Çok uyuzlar değil mi? :D
kişiden kişiye değişkenlik gösterir bu durum eğer önem verdiğim kişi ise ölsün bir köşede :D ama önemsiz biri ise hiç umrumda dahi olmaz
Ahaha ölsün diyor ya acımasız
ölsün tabi boşuna oksijen kalabalığı yapmasın
Oksijen kalabalığı :D
evet çok uyuzuz 😛
Evet biliyorum :D
bir de şu var. biri seni görmezden geliyorsa, seni herkesten daha detaylı izliyordur. bu da kalsın aklında
Bilemem artık izliyor mu sallamıyor mu :D
@anneyasemin kızım sen kocanı gelip burda aldatmaya utanmıyor musun? hiç mi namus yok sizde? anlaşamıyorsanız ayrılın dur kocanı bulayım da tüm yazıklarını göndereyim de gör sen.
Içimden eyvallah baba derim eskisi kadar yakın olmam
Cevap
8Cevap
Amanallahim simdii farkettim kiii hic gormezden gelinmedimmm.))) Hatttaa bazenn gorunmezz olmayii istiorumm.))))
Haha darisi basima:)
Görmezden gelmezler.. gelirlerse bende yol veririm zaten
En guzeli:)
Deger görmek istedigim birisi bunu yaparsa gercekten canim acir
Aynen öyle oluyor :D
Bunu en iyi ben yapiyorum sanırım 😉 bu soruyu arkadaşa okudum aynı sen dedi 😁😁
Hahah :D Bak yaa
Bende onlari görmem ne kadar pislik olduğunu düşünürüm.
Hahah :) Aynen aynen
Değer verdiğim biri bunu yapıyorsa canım yanıyor şu an olduğu gibi.
Kim o uyuz :D
Uyuzun teki işte
Genelde onu ben yaparim 😂
Haha :D İşte size gıcık oluyoruz :D
Cok tanidigim olmadigi surece bakmaya gerek yok telefonumu cikaririm hemen 😂
Mesela yüz yüze arkadaşınla konuşuyorsun , ilgini çekmeyen birşey söyledi , cevap vermemezlik yapar konuyu değiştirir misin? :D
Evet. yaa senin şey ne oldu? Ya da sus sus bak ne anlatcam sana gibi cumlelerle konuyu degistiririm 😂😂
Haha tam bir uyuz bak şekil 1. a :D
Huyum kurusun napiyim 😂😂
Yakın zamanda inş :D
Ahahaha 😒😂
ben de gormezden gelirim ay cokta onemli :D
Çokta tın çokta fifi diyorsun? :D
ee yani )
Koyver gitsin Niggo :D
Hangi kişi? Ben hiç görmedim
Görürsün elbet bir gün :D
Maşallah abla :D
O beni görmezden geliyorsa ben onu hiç görmüyorum.
Heh en güzeli :D
gormezden gelenı gormem zaten
En güzeli :D
Bende yapıyorum bazen😒
Hiç sevmediğimiz davranışlar :D
O doğru bak :D
Allah evlerine atesler salsin hshahaha
Hahhaa çok fenasın :D
nie uyuz olsunlar kii.
Benim de görmezden geldiğim biriyse sorun yok
en güzelini yapıyorlar..
Öyle bea haklısın :D
Gormezden gelinnmek güzel bir sey
Kim demiş ya :D
Ben 😄
insanoglunun en kolpa anı
Karşımda ki nasılsa bende öyleyim, o kaybeder :))
Umrumda bile olmazlar
Ben onu hiç görmüyorum :)
boğmak istiyorum onları 😂
Hahah :D 1 nefes bile fazla :D
Umrumda olmaz bende görmezden geliyorum..
En iyisi :)
Sözde arkadaşlar bile
uyuzluguna gormedım dıyenler uyuz evt
allah razı olsun :) :)
Genelde ben öyle yaparım 😬
Kim beni görmezden gelebilir ya
Umursamıyorum.
En guzeli bu zateb
Umrumda bile olmazlar.
Boşveriyorum
En güzeli :))
Düşnmek kdr önemli olmadıklarını düşünüyorum
Kimmiş onlar?
Kimseler;))
Umrum olmaz
Taş kalplisin :D
Hiçte değil beni görmeyeli ben hiç görmem
Görmeyeni
Ulrumda değiller
Kesinlikle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar