Statü farkına göre insanlara iyi ya da kötü davranan tiplerden hoşlanır mısınız?

Ben çok nefret ediyorum. Mesela zengin biriyse iyi davranıyor, değilse leşmişsin gibi. Çok çıkarcılar bence. Sizce?
Statü farkına göre insanlara iyi  ya da  kötü davranan tiplerden hoşlanır mısınız?

Sözlük anlamını da yazayım :
bir kimsenin bir toplumda ya da topluluk içindeki durumu, yeri, kazandığı saygınlık, makam
Statü farkına göre insanlara iyi ya da kötü davranan tiplerden hoşlanır mısınız?
Cevapla