Ben çok nefret ediyorum. Mesela zengin biriyse iyi davranıyor, değilse leşmişsin gibi. Çok çıkarcılar bence. Sizce? Sözlük anlamını da yazayım : bir kimsenin bir toplumda ya da topluluk içindeki durumu, yeri, kazandığı saygınlık, makam
Statü farkına göre insanlara iyi ya da kötü davranan tiplerden hoşlanır mısınız?
NormAlde spor giyinen bir insanım. Ama ne zaman hastene gibi yerlere gidersem mutlaka resmî giyinirim. Bu şayede hem insan muamelesi görürüm hem de işimi çok çabuk halledebilirim. bir keresinde belediye başkanı oğlu olduğumu söylemiştim 6 saat beklemem gereken ultrasonu 6 dk sonra yaptılar 😁😁
Ya görseldeki şu pislik heriflere bak adam saygıyla dedesinin elini öpüyor öteki ayakkabısını bağlıyor poslik herif gitmiş herifin malum yerine kerkiniyor fırsatçı pislik bunlara domelmeyeceksin fırsat bulup yapışıyor gay herifler
bende sevmem ama insan ister istemez yapıyor bu bir rütbeli asker olabilir zengin bir kişi olabilir siyasi bir insan olabilir yapıyoruz en kötü ihtimalle hal ve hareketlerimize dikkat ediyoruz
Ülke, il, ırk, mevki, makam benim için hiçbiri karakterin önüne geçemez. 28 yaşına geldim bu güne kadar net bir şekilde sadece iki kişiye nereli olduğunu sordum. 'Konuş, ben seni tanırım' mantığı.
En İyi Cevaplar