Sizce iyi insanlar mı daha çok sevilir kötü insanlar mı?

Bugün farkettim de gerçekten sevilmedim yaa. Kimseye kötülük yapmadım her zaman çok iyi insan olmaya çalıştım hep insanlara iyi davranmaya çalıştım. Ama sevilmedim. Bugün tekrardan farkına vardım gerçekten yalnız bir insan olduğumun... Bilmiyorum ya... Tuhaf... Neden sevilmedim bilmiyorum çirkin miyim yoksa sevilmeyi haketmiyor muyum bilmiyorum. Ben de isterim gerçekten sevilmeyi, değer görmeyi, mutlu olmayı... Ama yok! Hiç kimse şu ana kadar bana bu şekilde sevgi göstermedi, kimse beni kusurlarimla sevemedi. Hatta kimse beni sevmedi lan. Ne yapmam gerekiyor kötü bir insan mı olayım bilmiyorum ama çoğu kişi iyi bir insan olduğumu hemen anlıyor sürekli bana sen çok iyi, çok temiz kalpli insansın bu hâlini asla bozma diyor. Ama ben neden kendimi bu kadar yalnız hissediyorum peki? Madem gerçekten iyi bir insanım. Neden abi neden? Bu yalnızlık aşk anlamında değil bilmiyorum ruhen de olabilir.
Sizce iyi insanlar mı daha çok sevilir kötü insanlar mı?
Cevapla