İsmi özgür olmayan biriyle sevgili olmak istemiyorum o isim beni çok büyülüyor , kendimi o isimde saklı bir şekilde buluyorum.
Ne yapıcam ben takıntı gibi bir şey oldu?
Ne yapıcam ben takıntı gibi bir şey oldu?
İlk defa isminin biri tarafından sevildiğini duydum. Oysaki ben hiç sevmem adımı 😃😃
Canımm aşkım
Sübyancıda olurum sorun yok -_-
O zaman sana bir espirimi atiyim ve ismindne nefret et
Ss yüklenmedimi yoksa sen mi anlamadın
Sen öküzsün. Aradığım Özgür değilsin belli ama adına bittim :d
Çok şükür ortalama bir Amerikalıyla eşit Iq ya sahibim en azından. veee Felsefi zekam ağır basn
O benim -_-
Blackist_Satan
Oğuz ve Ayberk var. Bu isimden biri kocam olursa çok mutlu olurum <3
Cevap
15Cevap
Benime unisex isimlere karşı zaafım var mesela Deniz gibi
Özgür erkek ismi değil ztn sadece Cemre de :D
Evet bunu kendine bu kadar takıntı haline getirmezsen senin iyiliğine olacaktır. Aksi takdirde gerçekten üzülebilirsin.
Çisil ismini çok seviyorum ve kızım olsun ismini koyacağım
şahsen ismime bende bir hayranlık duyuyorum oğlum olsa adını Özgür koymayı bile düşünmüyor değilim
beni isimler büyülemiyor büyüleyen bir şeyler var ama ben de bilmiyorum
Kahverengi guzel gozler de beni buyuluyo nedense ama isimde takintim yok
Ben ismimi değiştireyim ama sen olağanüstü biriysen...
Gökçe kızım olursa adı gökçe olacak inşallah
Büyülenme değil me Yiğit ismi çok hoşuma gidiyor
Bismillahirahmanirrahim
Soylersem reklama girer.
Degisik. Isim tutkum yok galiba benim.
iyi işte çocuğunun ismi şimdiden hazır
isimlerle buyulenmen o isimle yasadiklarindandir
Kuru takıntı başka bir şey değil
Abimin ismi özgür 😂
Canım abin :d
Sanırım daha öncesinde Özgür diye birine karşı ilgin olduğundan bu isimi benimsemişsindir
Özgür çok anlamlı bir isim tutsaklık nedir bilemeyn kişiler saklıdır içinde
Asena.
benimde fotomu görenler büyüleniyor
Yok.
Mert
boy yok sende ama
aleyna
özge ve tuğba
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar