Çok sinirliyim, gebertirim, elleşmeyin diyorum ben :D :D
Sinirimin nedenini bilmiyorum şu an
Sinirimin nedenini bilmiyorum şu an


Kimseye bişey söylemem uzaklaşırım yanlız kalmayı tercih ederim ya da kötü bir alışkanlığım var içmeden duramam..🙂
Hahahaha ben alnima "danger" yazsam da millet irgalamiyor beni delirtiyorlar😂😂😂
Dikkat etmek lazım böyle durumlarda
s-media-cache-ak0.pinimg.com/.../...eaaeccde80.jpg
Sinirli olduğum zaman genelde kimse yaklaşmaz zaten gözlerimdeki ateşi görürler 😂
Cevap
9Cevap
hiç bir arkadaşım ben öfkeliyken benimle konuşmaz :D bu ara da gif iyiymiş, adamın adını cezalandırıcı koydum :D
Uyarmıyorum davranışlarımdan anlayan uzaklaşıyor. Uzaklaşmayanla çok güzel stres atıyoruz😂
Gife anlam veremedim😥
Bunun nesi sevilir 😂😥
Kadında şiddete son😂
O yolunu bulmuş 😂
o nasıl gif ya 😂😂 ben çok sakin biriyim kolay kolay sinirlenmem sinirlenirsem ortami terk edrrim🤗🤗
ya ne demezsin o kız da bir mal😑
Türk kızına denk gelmemiş o adam ozaman😂😂
yine mi? diyip anlayan naş naş uzaklaşiyo.
sanirim huy edindim, olur olmaz gerim gerim geriliyorum.
Davranışlarımla belli ederim, üstüme gelmeye devam ederse bumm!! o zaman vay o kişinin haline 😈
zaten çemkirdiğim için sanırım yaklaşmıyorlar 😂😂😂🙈
Sakin bir yapım var benim :/ şimdi değil diyorum sadece ısrar edene bir çemkiriyorum daha selam vermiyor :/
Benden uzak durun herkes benden uzak dursun beni yanlız bırakın derim genellikle
Nefes alışım değişir zaten aklı olan da yanaşmaz bana o zaman
Abi o gif ne? kahkaha attım :D neyse ki kimse görmedi duymadı :D
Ben sağa sola kaçarım. Gerek yok incitmeye insanları.
Ateşle oynama, ateşle oynamaa yoksa ellerin dillern yanacak 🌺
Dilersen gel beni bir kere daha vur , vurduğun yerlerde güller açacak.😍🌹
@kalpsiz-melek Sevgilim anlamsız bu savaş, savaşlardan daha güçlüdür aşk. 😍🌺
Bitecek kavgalar bitecek bu hayat nazo' m bizi aşk kurtaracak ❤
@kalpsiz-melek ❤️❤️❤️🌺
Prensesim❤
@kalpsiz-melek ayyyy 🙊 Aşkım ❤️🌺💖
sen de benim aşkımsın neyse nazar değecek aşkımıza😇
Gif fenna 😮😮
Sinirli oldugunuz da tepenizde yanip sonen danger tabelasi olmali 😉😉
Uyarmama gerek kalmıyor bakişlarimdan anlaşılıyor bro😎😂
Uyarmama gerek kalmıyor, bakışlarımdan anlıyorlar
yooo direk isviçre çakısıyla deşiyorum bağırsaklarını... ne uyarıcam
Ben😞hiç😒barut🙄gibi😰 olamadım.🙊
Aman dikkat et gif'ten sonra yaklaşırlar
Beni bilen susar yoksa cok fena olur adas
gözlerimden anlıyorlar..
aşırı bağırdığım için kendileri yaklaşmaz 😂
yaa deme öyle 😶
😂😂
Yo susuyom sonra aniden patliyorum
Uyarıyorum tersim pistir 😊
öfkemi kontrol edebiliyorum
Yok beraber alev alıyoruz
şu an bende çok sinirliyim, acayyiip hemde
Hiç sinirlenmem ki :/
Sinirli olduğum an anlıyorlar zaten
Uzun yuruyusler yapin.
Bende diyorum bugün sinirliyim bulasmayin
Sinirli olduğumu söylerim
Bir anda oluyor uyari icin gec oluyor
Ben biliyorum :D
Eveeeet
evet uyarıyorum
uyarırım
evet uyariyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar