Bebeğim sonra konuşalım mı şarjım % 94 🙄

Bebeğim sonra konuşalım mı şarjım % 94 🙄

Genelde küfür etmemek için böyle tutuyorum ama genelde bozduruyorlar. Abi sinirliyken ve yalnız bırakın, yaklaşmayın dediğim zamanlarda inadına gelmeyin la bu zamanlarda yaklaşılmamalı. :D :D
Gerçekten net ve samimi olduğuna gönülden inanıyorsa,
Kolay kolay sinirlenen biri değilim.
Genel olarak sakin bir karakterim var.
İlk yazdığım şeyleri dikkate almayan biri bile olsa karsimdaki.
Fakat çok uzun sürmez benden sana olmaz demem için.
Kişi kendini gayet tabi isteyebilir.
Yalan söylemekten hoşlanıyor olması da kabul edilebilir.
Ama ben bunu görürüm.
Boş insanla zaman kaybı bana göre değil.
Hayat herseye rağmen devam ediyor, bunu lütfen unutmayalım.
Sinirim zirveye yaklaştığı anda mümkünse, üzerime gelip aynı sözleri tavırları sergilemeye devam ederse çileden çıkıyorum. İnsanı bir müddet soğumaya bırakmak lazım böyle zamanlarda.
😂😂
Cevap
36Cevap
Kesinlikle öyle ya sakinken kedi gibiyim ama sinirliyken abooo
Yakar yıkarsın yani
Evet ama yüz yüze. Sosyal medyada tartışmaya girmem
En güzeli boş ver ✌🏻🙃
Evet 😌
Tepemin tası atarsa affetmem
Wuwww
İnsanlar yanıma her zaman yaklaşabilir. Çoğu zaman belli etmem ne olduğunu. Ama beni kızdıran yanıma yaklaşmasın. Bazen oluyor cehennem oluyorum. Haklı olduğum yerde susmayı bilmiyorum. Susmam da yani. Çünkü sustukça daha fazla üzerine çıkıyorlar. Mübarek hepsi zeytinyağı.
Sen haksızlığa gelemıyırsun abi net
Öyle kesinlikle ispat etmek için elimde ne var ne yoksa kullanırım. Kendimi aktardıktan sonra da hadi bana eyvallah derim
Anlamayana en son o denır zaten
İnsanlar genelde yanıma yaklaşabilir sorun yok, lakin ben git diyorsam ve yanımda durmayın dediğimde hala duruyorlarsa sus dediğimde konuşuyorlarsa elimde ne varsa saplarım, adamı fırlatadabilirim ama kimseye zeka geriliği derecesinde sinirlenip anlamsız şeyler yapmam kimse bunları hak etmez çünkü.
Gıt dıyırsam hala üstüme gelene sinir olurum.
Gıdakla bir daha gıt gıt.
iki makara çevirelim dedik sende yanlış anladın her kadın gibi herhalde neyse
Espiriyi şimdi tekrar okuyunca çözdüm. Jeton köşeli bende 😃
benim söylemem ile mi çözdün 🤔
Bıldıırm gelınce baktım. Yorum çok arada kalmış. pardon ✌🏻🙃
iyi bakalım.
Artık bütün çevrem biliyor ne zaman gelinmez, konuşmuyorsam, enerjim düşükse neyin var sorusuna bile sert cevap verecek kadar sinirliysem uzak durulmalı gerçekten o anlarda insanları duymak, görmek dahi istemiyorum...
Of bende yaa moralım bozukken gelip sormasınlar cinlerim çıkıyor inan.
Bende de öyle ama buna rağmen soranların hiç suçu yok biliyosun de mi 😀
Hayır tüm suç onların 😂
Cinlerin çıkmak istiyor seni kullanıyor bence 😂
Arada kafa iznine çıkarıyorum ıyi oluyor. Sıkılmasınlar 😃
Sende bendensin geç arkaya bir tur atalım 😀
☺️😃
İşte bu bende yok abi sinir küpü olmuşum deli olmuşum 🤦 sanki benim buna hakkım yokmus gibi geliyorlar yanıma ister istemez gülüyorum bende geçiyor hemen 😂🤣😂
Hkhjj gerçekten mi yaa 🤭
Yeminle ya hele bı 6 kişilik bı grubumuz var Allah düşman başına vermesin ya 😭 herkes birbirinin kuyusunu kazıyor 🤦 her akşam kola çekirdek veya termosta çay kajve olur mu be 😭🤦🤦😭
O nasıl ortam yaa Kurtlar sofrası gıbı
Evet doğru ama asıl can alıcı bu değil ki sorun şu ki ortam aşırı güzel ve hoş görüyorsun ama gene de her seferinde gidiyorsun bu ortama 🤦🤦
Samimi geliyor belki sana
Ortam su sekilde bak yemek yerken herkes kendi parasını öder 🤷 birisinin 1 kirişi eksik olsun hemen ortalığı karıştırıp o 1 kurusu ondan çıkarmaya çalışıyorlar ama her akşam beraberiz parkta oturup kola çekirdek yapılıyor 😂🤣 ölüm daha dün yaptık bugün kalsın diyorum ama o dün du bugun bugün diyip zorla götürüyorlar 😭
Ben sevdım ortamı çok doğal çok eğlenceli bence
Aman dikkat et bak dolandırılma sonra karışmam ben cok dolandirildim 😭ama bak şunu da bil ki sohbet sabaha kadar sürer heran saate bakman gerekir 😂🤣
Böyle ortam kızların arasında hıc olmuyor nedense. Vız hemen kusup alındığımız için galiba. Sız bırbırınıze ne sersenız deyın kaldığınız yerden devam.
Geçen gün beni kandırdılar tamam mı kanka gelirken bı ekmek alsana dediler bende aldım köşede beni gördüler sanki 10 yildir ekmek görmemişler gibi gelip elimden aldılar sonrada bana hadi sen eve git evdekiler bekler dediler 🤦🤦🤦
Ben olsam küser konuşmam 😂😂
Yok işte kusersen bile umurunda değil ki ertesi gün gelip gene parka döve döve götürüyorlar gel gel bu sefer sana 2 bardak kola verecez diyiyorlar 🤦🤣😂🤣 bir bardak kolaya kandiriyorlar seni yani 😂
😂😂🤭
Aşırı sinirli bir insan değilim tabi çoğumuzun keyifsiz zamanları olabiliyor, benim sinirim insanları benden uzaklaştırmaz, konuşup anlaşma yolunu seçerim çoğu zaman...
Ben sinirliyken konuşamam asla
buda güzel bir davranış belki o sinirle istemsiz şekilde karşımizdakini kırabiliriz bende o durumda sesiz kalmayı ya da bulunduğum ortamdan uzaklaşmayi tercih ederim, ve sinirim yatışıp, döndüğümde varsada özür dilerim
Açken çok sinirli ve laftan anlamaz oluyorum galiba bu alabilir
Açlık benım ayarlarımı bozuyor
Aynen allah kimseyi açlıkla sınamasın ☺️
Amin amin 🤭
Ben her şartta iyi niyetle yaklaşırım öyle öfkeli halim yoktur
Bigün bi damarına basayım bak nasıl sinirlenıyorsun 🤭🤭
Dinime aile bireylerine hakaret etmedikçe benden bir şey çıkmaz
Yazdım bunu 😜
Yaz yaz
Ben sinirliyken yaklaşmalıli birisi sinirim geçsin yaklaşabilir
Bende oyleyım
Sen inanmam sen neşeli birisin 😂
Aynı zamanda huysuz 😄
Sen turanj ciddimisin aman Allahım başka başka 😂
Valla bak😄
Güzel bak sen sinirlensen demek direk adamın üstüne ziplarsin 😂
Yolarım 😄😄
Yolma eli masalı kadın dövdünmu hiç birisini 😂
Gözlerimin içinden ışık çıkıyorsa canını seven uzak durursa iyi olur 😂
🤭 ejderha gıbımi
Ee şeyy şimdi yanii o kadar değil dicem yalan olucak bu soruyu atlayabiliyormuyuz 😁🫣
Pas geçme hakkınız yok. Ama seyırcıye sorabılırıanız
Seyirciye sorarsak hakkımda iyi şeyler duymayabiliriz deli hakkında ne söylicekleri belli olmaz 😂 o yüzden kendim cevaplıyım ben en iyisi yani ejderha gibi olmasada bi tık yakın ama bi tık 😄
Bır tıksa sorun yok 🤭😂
Görenler öyle demiyor ama iyimserliğine karşı hadi öyle olsun 😂
😌✌🏻
Nedense psikolojik sorunları olan kişi sayısı her geçen gün artıyor. Özellikle kadınlarda böyle bir sorun var. Umarım herkes musmutlu bir hayat yaşar.
Yoo öyle değilim benim yanımda insanlar huzur bulurlar
Sabah çay içmeden ve kahvaltı yapmadan mümkünse benden uzak durulsun
İnsanların olmadığı ortamlara çekilmeyi yeğliyorum o tip durumlarda.
Aynen öyle çok fazla sinirlenen biri değilim ama sinirlendiğimde de uzak dur bir müddet
Trafiğe çıktığım zaman aşırı agresif çirkef bişey oluyormuşum ya ben sjsj küfür etmiyordum öğrendim 😂
İnsanlar sinirliyken bana yaklaşmasın derim, yoksa ateşim de onlara bulaşır bea..
Uykumu alamadığım da. Birde moralim bozukken üstüme gelindiği zaman çıldırıyorum.
Her ayın belli günleri 😂
Hangı günler ☺️ çıkolata alıp gelelim
Alev aldıysam uzak durmalı :D
Nasıl sakınleşirsın
küfürsüz hayat hakkaten çok zor yaaa
🤭🤭
Her zaman yaklaşabilirler sakin biriyim
Herkesin bi bam teli vardır yaa. yok mu
Ben genelde haber gündemine küfür ederim
Ama onu da sakince yapıyorum
Sakın sakın beyefendılıgınızle sövuyırsunuz yani ☺️✌🏻
Evet rahatımı bozamam. Küfür ederken bile 😂😂
Alemsın 😃😃
Güzel bir özellik
Galıba öyle. Ben içimde tutamazdım ama sakin kalamam
Sakin olmak, sabırlı olmak çok güzel
Denerim ☺️☺️
Ula ne konuşacağum senle 😂
Bogaza hangı restorana goturecegını anlatırsın 🤭
Unuttum mu sandın 😁
Ocağına incir ağacı dıkıcez 🙃
Peki
✌🏻🤭
sinirliyken cekilmez oluyorum
Bende yaa nefretlik durum
gercekten oyle
Yeni uyandığımda, kahvaltı ve sigara içmeden
😁senle konuşacak olan sıgaranı bekleyecek yani
Devlet dairesı sanırsın
Uykumu alamadığımda, kahve içmediğimde en ufak bir şeyden olay çıkarabilirim
İntikam alacağım zaman.
😅😅😅 biraz işim var
Sinirliyken kimse yaklaşmamalı
Açken çok değişiyorum ben ya 🙄
Sinirli açken ve uykusuzken
Mümkünse hiç yaklaşmasınlar
Sabah uyandığımda insanlarsan tiksiniyorum
Hiç yaklaşmasınlar.
7/24 söverim yeter ki sebebi olsun kasjfas
Kafamı kaşıyorsam uzaklaş ya da sus 🤣🤣
Böyle bişiler alıp gelsin..
Mümkünse hiçbir zaman
uyanmamam zamanda uyandırılırsam
Sinirli olduğum zaman..
Sinirli iken
Bende hemen sinirlenenlerdenim
Olması gereken o
Sen sus be
Demlenirken
Evet açken ve sinirliyken 🤦
sinirli misin
Hiç yaklaşmamalı
Tepem atınca.
Naber
Kıskanınca
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?