Eğer biri benim canımı yaktıysa ve bu tek taraflıysa bunu unutmam çok zor. Hayatım boyunca unutamayacağım bir kötülüğü en yakınım yaptı, hem kendine hem bana...
şu an hayatta olsaydı asla intikam almazdım. Ama onun haricinde birisi bana kötülük yapacak olursa misliyle ödetirim.
En İyi Cevaplar