Detay soruda arkadaşlar. böyle içime attığım dertlerimi sorunlarımı sıkıntılarımı aileme acamıyorum her ne olursa. bide her ne olursa olsun her şeyi içime atıyorum ben. çok utangaç , çekingen , ve çok içime kapanık biris iyimdir. yeni tanıştığım birisine falan gidip anlatıyorum hani bazılarını ama aileme hiç bir şey anlatamıyorum. ben neden böyleyim ya.. !!! ?
Aileme açılamadığım sorunlarımı dertlerimi başka yabancı kişilere açılıyorum neden böyleyim ben?
En İyi Cevaplar