Aileme açılamadığım sorunlarımı dertlerimi başka yabancı kişilere açılıyorum neden böyleyim ben?

Detay soruda arkadaşlar. böyle içime attığım dertlerimi sorunlarımı sıkıntılarımı aileme acamıyorum her ne olursa. bide her ne olursa olsun her şeyi içime atıyorum ben. çok utangaç , çekingen , ve çok içime kapanık biris iyimdir. yeni tanıştığım birisine falan gidip anlatıyorum hani bazılarını ama aileme hiç bir şey anlatamıyorum. ben neden böyleyim ya.. !!! ?
Aileme açılamadığım sorunlarımı dertlerimi başka yabancı kişilere açılıyorum neden böyleyim ben ?


Aileme açılamadığım sorunlarımı dertlerimi başka yabancı kişilere açılıyorum neden böyleyim ben?
Cevapla