
Örnek vermek gerekirse; sürekli insanlar beni kabul etmiyor, ve sevmiyor diye düşünen ve uzak kalan insanın, zamanla gerçekten toplumdan uzaklaşması ve kehanetini kendi yaptıkları ile doğrulaması gibi...

Kendini gerceklestiren kehanet kavramı Kpss egitim bilimlerinde ögretmenler icin çokça cikan bir kavram. Genelde öğrenilmiş caresizlik temelli olarak baslangic gösterir.
Basima gelen bir kehaneti söyleyeyim. Geometride analitik geometri beni hep zorluyordu. Ugrasiyordum olmuyordu bir türlü. Boş yere zamanim gidiyordu. En sonunda bu iş olmayacak dedim. Sonra kendi kendime kpss de cikarsa kesin yapamam hic ugrasmaya da gerek yok aslinda okumadan gecerim demistim. Sinavda gercekten de analitik geometri cikmisti. Ve ben soruyu okudum. Sonra cok karisik geldi yapamadim bos biraktim 😊
Evet formasyon dersi olarak aldığımız öğrenme psikolojisi konusudur. sizin örnek tam da uymuş bu duruma :-)
Hiç sorma ben de öyleyim iste :-)
Kimya :-)
Senin branşın ne peki?
Buna galiba biraz da alışılmış farkındalık da diyebiliriz, yani kendini bulunmak istediğin kalıba sokma, zincirleri kırmak gerek bazen 😊
Aynen öyle 😊
Tesekkurler 😊
Ne demek efenim 😊
@progirl Ben sadece kâdere inanırım gerisini pek de umursamıyorum.
Hislerim kuvvetlidir çok fazla hemde birinden kötü enerji alırsam ki eğer onun bana zararı dokunur ve hiç iyi yani olmaz ama iyi enerji alırsam iyi geçir gideriz bunlar hep çıktı beni yaniltmadi bazen bu sefer kötü enerji aldığım beni yanılt desemde kafamda yok ilerde kötülüğü görürüm.
Fal bakmıyorum ama hissediyorum.
Güzel bişey ama zordur da canım ya
Offf kuzu ya çok zormuş, aslında kalbine söz geçirsen güzel bir meziyet ama kullanmak zor işte
Oyyyy hadi bakalım :-) peki fotosunu görmen yeterli mi tanıman lazım mı bu his için?
Anladım kuzu ya içerde lazım olursa diye demiştim ;-) fikrini almak için :-)
'Bela ağızdan çıkan söze bağlıdır.' hadisi gereğince dikkat etmeye çalışır, olmasını istemediğim şeyleri mümkün mertebe dile getirmem.
Harikasın canım en doğrusu bu
Rica ederim :-)
Cevap
20Cevap
Kehanet bundan 10 yıl kadar önce seyrettiğim kurgusu güzel hazırlanmış kaliteli fantastik bir filmdi
gerçek manada kehanetlerim olsaydı bugün bu durumda olmazdım olmak istediklerimi aklımdan geçirirdim ve olmak istediğim yerde olurdum
Bu daha çok aklıma gelen başıma geldi durumu yani kötüyü çağırma derler ya o. evet o film şahaneydi :-)
Anladım canım😊
:-) :-)
😊😊
Bir de mesela tehlikeli birşey var, beddualar. Anlık sinirle söylenen, melekler her duaya amin derlermiş.
Benim de oluyor oflayıp poflayıp kötü olacak deyip kötülüğü çağırdığım, daha pozitif olmaya çalışmaktayım 😊
Aman dikkat et kuzu
Özellikle bayanların eşlerine sıklıkla söyledikleri “sen beni sevmiyorsun” veya “bir gün beni aldatacağını biliyorum” gibi laflar da kendini gerçekleştiren kehanetler arasındadır.
İşte ben de bu laflara bitiyorum :D
Yaaaa birtek oraya mı takıldınız yani :-)
Gözüm o kısıma takıldı napim :)
Öyle olsun bakalım :-)
Korktuğumuz başımıza geliyor? Ya da başımıza gelenlerden korkmadigimiz için yaşıyor olabiliriz. Büyük konuştuğumuz şeyleri de yaşıyoruz. Allahın takdiri işte 😂
Çok doğru
İnanmak başarmanın yarısı.. Pozitif negatif enerji denen birşey var.. Mevlayida belayida bulabilir insan.. Yeterki ne istediğini bilsin gelir bulur onu
Öyle tabiki inanç sistemi çok önemli
Ön yargı oldugunu biliyorum ama gerceklestiginide biliyorum. Aslinda önyargıda degil benim icin bir insani bir toplumu bir ulkeyi veya bir gezegenin gecmisine bakip gelecekte neler yasiyacagini öngörebilme yetisi diyelim
6. his gibi galiba
Yok be anazliz edersin gerceklesir 6. His ayri bisey tahmini bisey soylersin hava durumunu tahmin edip gerceklesmesi gibi misal sonra ya gerceklesir ya gerceklesme kisiden kisiye degisen bisey yani
Iyi bakalım
Dur hatta bir kehanet soyleyim 😂 35 yil sonra dunyada hayvanlarin nesli tukenecek
Ben görmem heralde hadi bakalım nolacak acaba :-)
Suanki duruma bakiom yani mutemelen olur dedigim 😂😂😂
Allah korusun kesin abim yemiştir hepsini 😂
Çok uzun zamandır ağzımı açıp övdüğüm bir şey hemen bozuluyor bu gerek cihaz gerek insan farkermiyor 😀
Nazar kuvvetli demek ki
Tuhafmış :-)
Aman aman dur deme o zaman :-) şaka tabi hayırlı geceler :-)
Sag gözüm seyirdigi zaman mutlaka ağlarım abla ve cidden öylede oluyo
Allah korusun kuzum
Amin ablam
Bir zamanlar hissedrbilşyordum birşeyler olacağını özellikle rüyamda o anı önceden yaşadığım zaman şimdi galiba o özellik elimden alındı
Bu o değil ama yeniden okuyalım istersen detaydaki örneği
Ben anlamadım kusura bakma :-)
Teşekkür ederim :-)
ön yargılarımda haklı cıktım ben... ne zaman hissetsem düşündüğüm oldu buda benim sucum değil
Olumlu olmak lazım işte
Tamam doğru da o bu kavrama uymuyor farklı bişey o
:-) :-)
Çok güldüğüm zaman muhakkak ağlarım bu bir tesadüf mü 😱😱
Ağlamaya şartlıyorsun bence kendini, çok güldüm kesin kötü bişey olacak deyip kötüyü çağırmış oluyoruz malesef
İçime doğan başıma geliyor benim
Kaçtane ayrılık yaşadım hepsini hiisettim
Kaç olumsuzluk geçirdim aynı durumdan kurtulamadım
Bazen pozitif düşünmek zor... çok zor...
Yine de pozitif olmaya çalışmalı
Olmayacak malesef
O dakika ne hissediyorsam o oluyor
Hayırlısı bakalım
Senin olmuyomu
Bazen oluyor tabiki olmaz mı , bende insanım
BElkide yalnızlığın büyük sırrı bunda saklı
Hayrolsun inşallah
Utangacımısın?
Konusmayımı sevmiyosun yada?
Merak ettim bakska yorumlarınıda gordum hep kısa gecisitrmelik
Hayır aksine uzun uzun yorum yazarım ben , kendi sorularımda haliyle herkese Cvp yazıyorum ve kısa oluyor , ama sorularda uzun uzun yorumlarım. asla geçiştirmem kimseyi, artı verip geçmek bile ayıp gelir çoğu zaman
Yerine göre utangacım az ama öz konuşmayı severim, arada çenem düşer bile
Valla cenesi düşük birine benzemiyosun 😂
Yazılar kendine ait olmasada etkiliyici bir zeka var
Ama ben yorumdan bahsetmemiştim
Normal sohbet yok sende
Belki kızlarla olabilir
Yani ben şu durumdan şunu anladım mesela
Hani ya evli ya da sevgilisi var ondan bıyle gecistiriyor dedim
Mesela
Hakkımdaki olumlu düşünceleriniz için çok teşekkür ederim, yok evli falan değilim gönül hanem boş ve erkek arkadaşlarla da sohbetim var aslında , size denk gelmemiş demek ki
Kötü düşünmenin imkanı var mı?
Hayatım boyunca kötümü görmedim ☺️
Evli olmaman büyük tahlisizlik
nasıl farkedlmedin ona şaşırdım
Oysa bütün erkeklerin istediği şekilde hareketlere sahipsin
Allah razı olsun, Hakk yazmayınca nasip olmuyor. Farkedilmemekten değilde , nasip olmamaktan diyelim
Kader girdabı bizim elimizle karıştırmamızdan meydana gelir bence
Ozaman hep ret ettiniz
Karşınıza hakeden çıkmamış olsa gerek
Bu arada size mesaj yazmadım
Yani niuetimi anlayasın diy belirtmek isterim
Son mesajdan bişey anlamadım ki ben
BU saate kadar dusundurdummu seni bukadar 😂
Yok ben çok yoğundum yeni gördüm pek giremedim siteye
Şakasına takıldım 🙄😬
Ben zaten senin duygularını hissedebiliyorum
Senin ne hissettiğini anlatmak bana çok basit gelir
Dediğim şu ki sana mesaj yazabilirim ama yazmadım zaten yazmamda oyle tanımadıgım tanısmadıgım kişilere
Niyetim kötü değil sadece merak etmek ,
Bunu belirmeye calıstım son yazılanda
Anladım kötü niyetiniz olmadığını ama benim duygularımı hissetmek derken neyi kastettiniz onu anlamadım
İki satırdan duygu analizi yapabilirm
Çoğunu hissederim tutar
Tamam neymiş bende ki peki , tanışıyor muyuz biz sizinle?
Hayır tanışmıyoruz ☺️
Neyse teşekkür ederim analiz için de yorum için de
analiz yapmadımki ☺️ Çok derin düşünceli bir bayansın namazı kıldığında bana dua edersen sevinirm.
ağlayarak dua edenin eller boş gelmiyor
Ve Rica ederim degerli bir bayansın kesinlikle ama şimdi şhow yapmış gibi olmayayım diye susacağım
İyi geceler
Namaz kıldığımı nerden bildiniz? Neden gizlisiniz onu da anlamadım ama , Allah gönlünüze göre versin duam budur, hayırlı geceler
Sizinle ilk defa bukadar yazıstım
Ve inanki sadece seni merak ettiğimden sordum artık ve ancak gizli sorabilirdim çünkü çekingenim yanlıs anlasılmaktanda korkarım..
Tesekkur ederm sabır ettiniz bana yinede
Peşin sıra yazmayı sevmiyorsunuz oyuzden bende kısa tutacağım yazıları
Hakkını helal et kafanı şişirdim
İyi geceler tekrar
Estağfurullah helal olsun ne hakkım var ki, ben teşekkür ederim, siz zaman ayırıp uzun uzun yorum yazdınız sağolun. ben teşekkür ederim hayırlı geceler dilerim...
Beni. Kime yazdığım ortada
Zevkle yazdım
Fazlasınıda yazardım ama sizi bunaltmak istemedğim için bişey diyemiyorum
Başka sorularına gelicem
Bu arada ekli değilim sizde gorunce gelicem sorularına bu kacıncı diyişim bilmem ama iyi geceler 😂
İyi düşünceleriniz için çok teşekkür ederim sağolun, hayırlı geceler
Korkulan basina gelir..
Genelde bir sey icin ne düsünürsem hemencecik gerceklesiyor..
Tam da bu işte
Batıl bir inancım yok
Mukadderat ne ise o benim için.
En güzeli
Var evet ne kadar basima gelmez dedigim varsa teker teker yaşıyorum maşallah 😊
Oyyy kuzum ya o çok kötü ama bu biraz daha farklı, aklıma gelen başıma geldi durumu yani bu
Ben biraz üsengecim canim görsele göre yönlendim 😊
Olsun bitanem sana cann feda 😘
😘🤗😇
Herşey beyinde bitiyor insan içini karartınca ister istemez bu durum dışada yansıyor...
Çok doğru olumlu düşünmek lazım her daim :-)
Nazarı isabet eden bikaç kişi var her evime gelişlerinde bişey kırılır
Allah korusun
alakasız insanın geçmişte kalma deneyimleri vardır ondan bilir
Olmaz mı
Tabii ki var ama kafaya takmıyorum :/
Sakınan göze çöp batar gibi 🙆
Aklıma gelen başıma geldi gibi kuzu :-)
hahah evet 😹
Bu aralar ağzımdan ne çıksa oluyor 😐
Dilek kapın açık demek ki dikkat et güzel dua et kuzu
Kuzu bak bana da edersen iyi olur yani yok demem 😂😂😂yolla gelsin 😂😂😂
Oyyşşşşş sağol kuzum <3 :-)
Yok kuzum olmadı kehanetten korkarım 😱😱😱
Olmasın kuzu 😘😘
Sarilmaliydin ama korktum😇
Oyyy hemen sardım seni meleğim 😍😍😘😘😘😘
Oyyyy canını sevdiğim benim😘😘❤🤗🤗
Ballı çöregim benim 🙅🙅🙅😘😘😘
Tatlı dillim benim😘😘🌹
😘😘😘😘
Harika paylaşım...
Sonra yazıcam buna
Teşekkür ederim :-)
Korktuğumuz şeylerin başımıza gelmesi. ..
Evet
Yok kuzu öyle kehanetler
Olmasın zaten
Benim yok
Olmasın bitanem
Kehanet değil de öngörülerim çok kuvvetlidir
hislerim beni pek yaniltmadi
Kehanetlerim yoktur
yok hiçbirşeyim
biliyorum
Ben cobanim'ki..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar