Görüp duyup teyit ettiklerinize mi yoksa Zannettiklerinize mi inanıyorsunuz?

Zannettik ve yanıldık... pişmanlık duyduk mu? Belki... Ama karşımızdaki insana ne denli bir suç işledik farkında bile olmadık! Sadece zannettik... Hunharca doğruluğunu araştırmadan hüküm verdik bir hakim edasıyla... Yetti mi tabi mi hayır yetmedi doymadık. Zannettiklerimizi gittik bir başkasına anlattık. Ondan onay almak istedik kesin öyledir dedik ama yanıldık, yanılttık...

Görüp duyup teyit ettiklerinize mi yoksa Zannettiklerinize mi inanıyorsunuz?
Görüp duyup teyit ettiklerinize mi yoksa Zannettiklerinize mi inanıyorsunuz?
Cevapla