Haliyle insanlar görmek yerine duyduklarına inanmayı daha çok tercih ediyor. Ben şahsen görmeden inanmayanlardanım. Biri hakkın da onu sevmeyen biri her şeyi söyleyebilir. Kanıtsız iş olmaz.
Gördüklerinize mi yoksa duyduklarınıza mı inanırsınız?
Çok fevri biriyim bu yüzden duyduklarıma da inanır ve çabucak gaza gelirim. Pire için yorgan yakar sonra pişman olup o yorganı 40 yerinden yamalar gerekirse ama tamir ederim.
Bazense gördüklerime bile inanmam sadece hissettiğime ya da inanmak istediğim şeye inanırım "çokkta fifi" derim bakarım işime ndnf
Tabiki gördüğüme inanırım. Duyduğuna inanmak hayata at gözlüğü ile bakmak gibi bir şey. Duyduğum kişi eğer benim için çok önemli ise belki etkilenirim ama yine de duymadan karar vermem.
En İyi Cevaplar