Bir araştırmaya göre erkekler daha çok gördüklerine inanırken kadınlar ise duyduklarına inanıyormuş 💆♂️💆♂️.


İkisi de kendi duyularımla olmalı. Yani mesela yakın bir arkadaşım hakkımda kötü konuştu dendi. Ama ben kendi kulağımla buna şahit olmadıysam ya da gözümle -fotoğraftan değil- görmediysem ikisine de inanmam.
~kısaca kendi duyularımla hissettiklerime güvenirim 📙
Zaman zaman ikisine de inanmıyor güvenmiyorum kişiden kişiye konudan konuya değişir hangisi daha kabul edilebilir mantıklıysa o en iyisi.
Bildiğim şeyin ne olduğu önemli duyduğum bir şey ya da gördüğüm neyse onu o kişiyle paylaşır açıklama beklerim benim ile ilgiyi ise konu yargısız infaz doğru olmayabilir
Gördüklerime. cunku yalanin en büyük aracı sözlerdir. ama milimetrik mimikler anlık tepkiler... iyi bir gözlemci isen profesyonel yalancı bile bunlardan kaçamaz.
Cevap
10Cevap
Bazen duyduklarımız kadar, gördüklerimizde yanıltabilir. O yüzden doğruluğuna emin olmadığım hiçbir şey için peşin hüküm vermem.
Duyup inandığım binde birdir belki.
Dün espri yapayım dedim eksilediler, artık gayet ciddi takılıyorum 😂
Tabiki gördüğüme ve gördüğüm şeyler beni hiç yanıltmaz.
Konudan konuya değişir, yeri gelir gördüğüme yeri gelir duyduğuma inanırım ki söyleseyen kişinin de bende güveni varsa
İkiside var olsa bile, yine sorup dinlemeyi denerim, gördüğüm ve duyduklarım ortadayken karşımdaki insanın yalan söylemesine fırsat tanımam.
Duyduklarımdan şüphelenip gördüklerime inanırım, ama her gördüğüm şeye inanmamayı da öğrendim..
Duyduklarıma inanıyorum maalesef ama çoğu yalan çıkıyor.
duyduklarıma inanmam, gördüklerim de yarısına inanırım
İkisine de inanmam.
Herzaman aklımda ya değilse düşüncesi vardır.
Gördüklerime inanırım yani evet duyunca da ama yok gördüklerime tamam 🤦🏻♀️
Doğru olana x bazen gördüklerimiz de doğru olmayabilir duyduklarımız da
gördüğüme inanırım daha çok ama söylenenin kimin söylediği de çok önemli
Her şey göründüğü gibi değildir tabii ki o yüzden duyduklarıma inanırım.
Ya da gördüklerime emin olamadım tabi bu kişiden kişiye değişebilir gördüklerime mi yoksa duyduklarıma mı diye.
Hicbirine neyi gördüysen yanlis anlasilmada olabilir neyi duyduysan yanlis anlatilmisda olabilir.
Gördüklerime cümkü duydukların çoğu kafadan uydurma olabiliyor
İkisine de inanırım görmeden inanmışlığım da var sgksj
Ahmak işittiğini akıllı gördüğünü söyler bence görmek bu arada alakası var mı ben de bilmiyorum ordan burdan birleştirin
İkiside olabilir valla hayat bu, birisine inandık mı öbürküsü doğru çıkar veya öbürküsüne inandık mı yine diğeri çıkabilir
Sakın tek bir yalan daha söyleme çünküm inanırım
Gördüklerim cünkü sözcükler senaryoyu değiştirir gördüklerime
Gördüklerimize inanmak daha mantıklı o yüzden gördüklerimize
Şey sorusu bu sarhoştum sen sandım diyen adama tamam diyen kadın 😂
Ben kafamda kurarım o yüzden kendi bildiklerime inanırım shwşaöaöaöaö
Gördüklerime inanırım tabii ki
Gördüklerime tabii ki
Gördüklerime inanırım
gördüklerime inanırım
Emin olmak için ikisine de ihtiyaç duyarım :)
Immm ben kim ne söylerse yalanmış gibi geliyor😄
Göz dürüst kulak yalancı.
Duyduğumda yanılabilirim ama gördüğüme yanılmam
Kanıt varsa olabilir ama yinede mantıklı gelmesi lazım iyice bir sorgularım.
İspat ettiklerime inanirim. Tarzı farketmez...
Gördüğüm şeylere inanmam daha kolay olur
ikisinede
Duyduklarıma.
Gördüklerime.
Gördüklerime
hangisi işime gelirse ona inanırım
Gördüklerime inanırım
Bildiklerime
Olaylara göre davranırım.
Tabiki gördüklerime
Gördüğüme
Her zaman gördüğüme
Gözümle görmedigim hiç bir şeye inanmam
Gördüklerime
Gördüklerime 👉👀👈
Gördüklerime
Gördüğüme inanırım
Gördüğüme
gördüklerim önemli..
duyduk 🙄
İkisinede inaniyorum
Gördüklerime
İkisine de inanıyom
Hissettiklerime
Gördüğüme
Gördüklerime
Gördüklerime.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?