"Bazen gökyüzünde siyah bulutlar olur; gökyüzü bu siyah bulutlar yüzünden değişmez. Ve bazen beyaz bulutlar da olur ve gökyüzü bu beyaz bulutlar yüzünden de değişmez. Bulutlar gelirler ve giderler. Gökyüzü baki kalır. Sen gökyüzüsün ve düşünceler de bulutlardır’’ diyor OSHO.
Sen gökyüzüsün ve düşünceler de bulutlardır diyor OSHO'nun bu sözlerine katılıyor musunuz?
iyi dusun aslolan sensin, her gecenin ardinda aydinlik var gibi bisi olmus... bence onemli olan karanliginda kara bulutlarinda var oldugunu kabullenmektir olay... gidecegini bilmek ya da surekli beyazi istemek degil... siyahida beyazida var...
En İyi Cevaplar