Pistanthrophobia, çoğumuzda vardır bence yediğimiz kaziklardan ve güvensizliklerden dolayı. Peki sizde pistanthrophobia var mı ve bu duyguyu yenmek için neler yapabilirsiniz?
Pistanthrophobia, insanlara güvenme korkusu demek. Peki sizde Pistanthrophobia var mı ve bu duyguyu yenmeyi başarabildiniz mi?
korku değil de ben bile isteye güvenmiyorum insanlara. evet geçmişte güvendiklerimden kazık yediğim de oldu ama dediğim gibi bu korku değil sadece sonrasında üzülmemek için bir tercih.
insanlara ne güvenirim ne güvenmem. işim oldukça kredi açarım. bazen açık kalır bazen kaparım. kazık yersek de eyvallah ne yapalım, insanlığa düşman olacak değilim.
En yakınlarından bile kazık yerken güvenmek çok zor. Güvenirsen yine ihanete uğrayabilirsin. Ama güvenmezsen hep yalnız kalırsın. Güven gitsin güvenini harcayalar yansın haline. Sonunda hesap verecekler zaten.
bana atılan kazıkları unutmadım biriktirdim ki geldiğinizde sizi ağırlayacak bir yerim oldu diyorum bu isimin telafuz edemediğim hobabiyaya selam söylüyorum
Korkunun adını bilmiyordum :D ve de insanlara guvenemiyorum.. Çözüm olarak önce gözlemleme sonrası etki-tepki yapıyorum iyi yaklaşana iyi davaraniyoeum kötüye kötü
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Pistanthrophobia, insanlara güvenme korkusu demek. Peki sizde Pistanthrophobia var mı ve bu duyguyu yenmeyi başarabildiniz mi?
En İyi Cevaplar