Çoğu insan etek boyuna giyim tarzına göre agıza alınmayacak ithamlarda bulunuyorlar pardon da size ne cidden kızıyorum herkesin giyimi kendine insanların içini bilemessiniz kapalı olup da neler yapanlar var açık olup ne kadar düzgün olan insanlar var kapali açık lafım yok ama ön yargılarınızı çekin artık...
Kişilik & Karakter konusunda 18,4b cevap paylaştı.
Yargılamam. Özgür bir kadınım, kendimi öyle hissediyorum kim ne derse desin. Çünkü ben istediğimi yapabiliyorum. Kendimizi donatmalıyız, geliştirmeliyiz. Yani çocuğumuz bize şunu dememeli yavrularım: ‘Anne, veli toplantısına giderken lastik ayakkabı giyme, şalvar giyinme, saçını aç, dudağını boya.’ Çocuk geliyor annesine 'Anne ödevimiz var hadi yapalım’ diyor. Annesi diyor k,'Ben bilmem, babanlan’ diyor. Birine kızdım. 'Kız neyi babasınlan yapacak Allah aşkına?’ dedim. 'Baksana şunun dışına çıkarmayacan boyayacan. Bunda ne var? Bunu babasınlan değil senle yapması lazım.’ Ama anne 'Ben yapamam’ deyince çocuk büyüdükten sonra annesini küçümsüyor. Annesini cahil sanıyor. Cahilliği de bilgisine değil, görüntüsüne bağlıyor çocuk. Oysaki ne alaka? Bu şalvarları insan on dakikada çıkarır. Kafanın içini geliştirmek önemli, içindeki düşünceler önemli.. Ben bir tane bir kadının bile düşüncelerini değiştirebilirsem, o bir kadın iki çocuk doğurur kız veya oğlan, topluma iyi birer evlat yetiştirir. Böylelikle toplum değişir.
Kimseyi asla giyimine göre yargılamam. Vücut onun , karar onun. Herkesin kendine göre bir hoşlandığı giyinme tarzı vardır. Ayrıca çevrede kimsenin de yargılama hakkına ve hatta değişiklik yaptırmaya çalışma hakkına sahip olduğunu düşünmüyorum. Nasıl bir kadının baş örtüsüne karışılmıyorsa eteğine vs karışılamaz bu erkek için de geçerli
Herkesin giyim tarzı kendisini alakadar eder. Yukarıda yazılana göre yorum yapmam kimsenin de yapmaması gerekiyor. Bir kişi en kısayı bile (fahişe yazan) rahatsızlık hissetmiyorsa şayet 2. ve 3. şahıslara afedersiniz ama BOK yemek düşer.
benim karim ya da annem isterse kilotla sokaga cikar kimse bir sey diyemez insanlari boyle yargilayanlar genel dinci yobaz cahil kesimdir dinin basa caput gecirmek oldugunu zanneden bir mahlukattan ne beklenirki ic savas cikarsa ilk ates edecegim kisiler bu yobaz itleridir coluk cocuk demeden yemizerdik bu ulkeden o hayvanlari
Önyargım yoktur ama giyim kuşam açık seçik olursa kişiliği açıkca belli eder. ( bazıları ilk defa deniyor veya öyle giyinmeyi seven iyi bir kız olabilir. Zaten bunu hal ve tavrından anlayabiliyorum ama istisnalar kaideyi bozmaz ). Kapalı olursa da belli eder ama açık olan kadar değil. Bazı düz düşünen erkekler öyle damgalar basıyor, haklısın. Doğru değil.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Davranışlarına göre böyle yargılamalarda bulunuyorum. Giyimle alakası yok. Açık giyinip erkeklere karşı mesafeli olanlar da var. Ama mini etek ve şorta karşı pek olumlu baktığım söylenemez. Bunun adı rahatlık ise öyle rahatlık olmaz. Çoğu abazanın aç bir köpek gibi ağızdan akan salyalarıyla bakmasından nasıl rahatsız olmuyorlar anlayabilmiş değilim. Ama her ne olursa olsun bu kişilerin giyim tarzına bakıp karakterleri hakkında bir yorumda bulunmam. Tek anlam veremediğim nokta fazla açık giyinmekte gelen bakışlardan rahatsız olmamak.
Yargılıyorum tabii. Açıkçası etek boyu bir kadının motorluk derecesi hakkında bilgi verir. Bunu yargılamıyor isteyen istediğini giyer ancak vücudunu teşhir eden bir kadının masum olacağını düşünmek çocukça. Çok dar giyinen, dekoltelerle vücudunu sergileyen kişiler mutlak suretle sevişgendir.
Tabiki yargılamak yanlış ama genelleme yapılıyor. Bende nadir de olsa arada yaparım ama orda kalır. İnsanlar bunu kendi aralarında yaptığı ve karşıdakine yansıtmadığı sürece bence bir sorun yok ama bir dengesizin bana gelip atıyorum küpe taktım diye sıkıştırıyorsa, bu gibi şeylere bencede tepki göstermeli. Olay sırf etek değil. İnsanoğlu hep yargılar. Sen bile atıyorum saç şeklini beğenmediğin bir kızı görünce dışarda, "ay kızın saça bak hiç olmamış." Demişsindir belkide. Büyütmemek lazım
Yargılamam. Ama açık giyinen kızları sevmem ve uzak durmayı tercih ederim. Ama bu demek değildir ki kapalıları seviyorum. Hayır, edepli olanı severim. Benim gözümde çok aşırı açık giyinen de edepsizdir, kapalı olup her haltı yiyen de edepsiz ahlaksızdır
Dizin 5 kariş ustu en fazla giyilebilir gibi o da ozguveni olmasina veririm mutlu oluyordur diyebilirim yakisiyo diyebilirim ustu birazcik kaşarliga girer ama hic bir sekilde ona yansitmam icimden soylerim
Yargılamak ne hattimize fakat 1 karış etek giyip salına salına gezenlerede diyecek laf bulamıyorum sonra o baktı şu laf attı şikayetleriyle beynimizi yiyorlar herkez özgür elbette ama birazda olsa dikkat edilmeli bence etekte taytta giyerler beni rahatsız etmiyor hiçbiri
@donkarlione ulan dunkof okuman yazman yok mu senin? etekte taytta giysinler beni rahatsız etmiyor dedim nerenle okudun? herkesin kendi düşüncesi git ananı bacını süper miniyle gezdir sen genişsin diye herkes namuz kavramını unutsunmu?
@nevfl böyle miğdesiz namuzssuzlarla aynı havayı soluyoruz.. aynı senin dediğin gibi anası bacısı kilotla gezerse rahatsız olmazmış böyle bir cümle duydunmu sen bir insan evladından kardeşim? tayt giyende etek giyende arkadaslarım var ben onları birkere bile yargılamıyorken ki bize düşmez kendi kararıdır bu hala anasını bacısını tangayla gezdirme derdine düşmüş allah bunun belasını vermiş zaten çok fazla söze gerek yok bence
yargılıyorum açıkca ben öyle giyinsem benide yargılasınlar sen hiç bir tayt giyip gezen erkek gördün mü vardır varsada bile nedir bu bellidir o yüzden kbakma yargılıyorum ne olduğunuda biliyorum motordur benim gözümde
giyimde, özgürlükle teşhircilik farklı şeydir. Teşhirciler hal ve tavırlardan direkt anlaşılıyor zaten onları, kendillerini teşhir edip edip "cinsel metaaağğ diliz yeeaa" diyenleri yargılıyorum.
kadınların açık giyinmesi erkekleri günaha sokuyor bazen bu yüzden sevmiyorum bu bir ikincisi bu tür giyinenler genellikle ömürlük değil gecelik kadın oluyor
Allah verdi diye açması lazım değil. resmen giyinmeyi unutmuş kızlar görüyorum aynı zaman toplumun ahlakı bozuluyo gitgide türkiyede bir tatil yerine gitmiştin ve çıplak gezen kadinlar vardi.
En İyi Cevaplar