Sen ya da ben veya başkaları belki takılma olarak görebilir ama belkide bu onun hassas noktası olabilir kırılabilir. Hayatta çok örneği vardır dış görünüşüyle barışık olmayabilir kafasına çok takıyor olabilir hatta bazen bu tarz söylemler yüzünden intihar edenler bile var intihar yanlış bu onun zayıflığını gösterebilir o başka intihar etmek acizliktir oda başka ama çok takıyor olabilir dış görünüşle ilgili kırıcı konuşmamak daha doğru olur diye düşünüyorum
inek diyerek takılmada hiçbir sıkıntı yok hayvanlara bayılırım ve hakaret algılamam. Ama damızlık kelimesinin açılımı belli yani. Bunun üzerinden şaka yapanın espri anlayışından ve iyi niyetinden şüphe ederim
En İyi Cevaplar