Bir cafede oturuyorsunuz çikolatalı bir tatlı yerken sevgilinizin dudağının kenarına çikolata bulaşmış. Naparsınız gençler?

Bu sevimli manzara karşısında romantik bir erkek olup dudaklarını yavaşça yaklaştırıp öperek o çikolatayı alır mısınız yoksa dışarıda bu ne saçmalık sil şu ağzını yüzünü ayıp ya temiz ye biraz diyip peçete mi uzatirsiniz 😃
Güncellemeler
+1 yıl
İşte yanlız olmak böyle birşey 😃😃 oturup öyle olsaydı böyle olsaydı neyapardim diye düşünüyorum sizlerle paylasicam yine aklıma geldikçe 😃
Bir cafede oturuyorsunuz çikolatalı bir tatlı yerken sevgilinizin dudağının kenarına çikolata bulaşmış. Naparsınız gençler?
Cevapla