Kimseye karşı bir şey hissetmiyorum duygularımı kaybetmiş gibiyim?

Ben normalde içine kapanık sessiz çekingen biriyim. Bu yüzden sosyal hayatımda kizlarla sohbet kuramam kuramadm da ama platonik sevdiğim oldu yani hislerimi yoğun olarak içimde yaşıyordum ama artık hiç kimseye karşı duygum yok bişey hissetmiyorum hatta burda biriyle konuşuyorum ve ilk defa biriyle çok iyi konuşuyoruz onu sevmek istiyorum ama yok işte heyecanim kalmamış belki bu depresyonda olduğum için mi kaynaklı bilmiyorum ama enerjim duygularim yok hislerim yok ilaç kullanıyorum.
Sizce benim sorunum nedir? Bu duygu kargaşası geçici mi yoksa psikolojik bişey mi
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Güncellemeler
+1 yıl
Hdjjdhfh
Kimseye karşı bir şey hissetmiyorum duygularımı kaybetmiş gibiyim?
Cevapla