Neden kimseye karşı bir şey hissetmiyorum? Lan taş kalpli mi oldum ne yaa?

Hayatımda sadece 1 kez aşık oldum o da 17 yaşında o kişi ile sevgili olmadım onu da unuttum. Şimdi 19 yaşındayım ama kimseye karşı bir şeyler hissedemiyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Soruyu iptal ediyorum bazı kişiler beni yanlış anlamış. Kendimi anlatmak da istemiyorum bence kimse bu soruya yanıt vermesin bir daha kdlsmsks bu tür cevaplar beklemiyordum aslında ama her neyse 😂
Neden kimseye karşı bir şey hissetmiyorum? Lan taş kalpli mi oldum ne yaa?
Cevapla