Geç gelen ergenlik ve kendini tanima ve keşfetme hakkinda ne düşünüyorsunuz?

Lise döneminde kendini bulamamış, sınırlarını keşfedememiş kişiler.. üniversite dönemi veya sonrası kendinin farkina varan kişiler hayata çok mu geç kalmıştır?
Geç gelen ergenlik ve kendini tanima ve keşfetme hakkinda ne düşünüyorsunuz?
Cevapla