Ergenlikten çıktığınızı düşünüyomusunuz?

ERGENLİK DÖNEMİ ; bireyin çocukluktan çıkıp olgun bir insan olabilmesi icin gecirmesi gereken, bedensel ve psikolojik bir mutasyondur. herkesin eninde sonunda girdiği bir dönem , peki bu dönemden çıkabildinizmi zira ben çoğu kişinin çıktıgını düşünmüyorum. Bence ergenlikten çıkmak için önündeki 20 - 30 yılı görebilmen gerek yani hayatın bir geçim sıkıntısı olduğunu görebiliyosan ve bunlar için bisey yapmam gerek diyosan sen artık yetişkinsindir bunu kesin olarak söyleyebiliriz. Peki siz ne düşünüyorsunuz , siz yetişkinmisiniz? Yoksa ergenlige devamkemi? Veya hala ergenseniz ne olursa yetişkinlige adım atarsınız?
Ergenlikten çıktığınızı düşünüyomusunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Herkesin samimi cevaplar vermesini temenni ediyorum
Ergenlikten çıktığınızı düşünüyomusunuz?
Cevapla