ERGENLİK DÖNEMİ ; bireyin çocukluktan çıkıp olgun bir insan olabilmesi icin gecirmesi gereken, bedensel ve psikolojik bir mutasyondur. herkesin eninde sonunda girdiği bir dönem , peki bu dönemden çıkabildinizmi zira ben çoğu kişinin çıktıgını düşünmüyorum. Bence ergenlikten çıkmak için önündeki 20 - 30 yılı görebilmen gerek yani hayatın bir geçim sıkıntısı olduğunu görebiliyosan ve bunlar için bisey yapmam gerek diyosan sen artık yetişkinsindir bunu kesin olarak söyleyebiliriz. Peki siz ne düşünüyorsunuz , siz yetişkinmisiniz? Yoksa ergenlige devamkemi? Veya hala ergenseniz ne olursa yetişkinlige adım atarsınız?
Güncellemeler
+1 yıl
Herkesin samimi cevaplar vermesini temenni ediyorum
Ergenlik Evet fiziksel ve ruhsal değişimler gösteriyor kişide Ama bunlar Sadece ergenlikle kalmamalı Ben mesela çoğu Duygu mu bu yaşımda da bundan 50 sene sonra da ayni olacağını düşünüyorum fiziksel değişimler devam ediyor zaten her dönem farklı bir gelişim içerisindeyiz psikolojik olarak da bugün En ufak şeye ağlıyorsam Mutlu oluyorsam gülüyorsam eğleniyor Sam seneler geçse de bu aynı olacak ve ben bunları yaptığım için Ergen sayılacaksam ben ergenim evet.
1
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
haklısın ama mutlu olmak gülümsemek , eğlenmek bunların hepsi ergenlik sayılmaz hayat bunlarida kapsıyor benim anlatmaya calıstığım hayatın sadece gülüp eğlenmek olduğunu sananlar var ama hayat bu değil hayatta gülmekte var aglamakda ve bircok sıkıntılarda var bunları gerçekten farkedenler gercek yetişkinlerdir bunu görebilenlere selam olsun ben bu sorum altında kimseye ergen yakıstırmasında bulunmadım yanlıs anlasılmak istemem
Ergenligimin zirve noktasındayım. On dokuz yaş ergenliğin ileri derecede olduğu ve sonra son bulduğu yaşmış yani köprüden önceki son çıkış. Hayatımın en tehlikeli dönemi bir sağ sağlık çıksaydım 😂😂😂
Yok daha çıktığımı tam olarak düşünmüyorum ani iniş çıkışlarım olabiliyor bazı şeylerde sabırlı olamıyorum ondan dolayı tam olarak olgunlaştığımı düşünmüyorum ama bir yandan da zamanla değiştiğimi fark ettim önceden sevmediğim şeyleri sevmeye sevdiğim şeylerden de haz etmemeye başladım