"Cesaret insanı zafere, kararsızlık tehlikeye, korkaklık ise ölüme götürür" demiş Yavuz sultan selim. Peki size göre nankör insanlar mı daha çok tehlikelidir, yoksa sinsi insanlar mı? Hangi tür insanlara karşı korkularınız var?
Nankör insanlar mı daha çok tehlikelidir, yoksa sinsi insanlar mı?
Sinsileri sevmem ben böyle dost canlısı gibi yanındaymış gibi gözükürler ilk düştüğünde tekmeyi basan onlar olur. Nankörlere ne yapsan yaranamazsın sadece ama sana kötülüğü dokunmaz
İnsan tehlikeli malesef her türlü tetikte olmak istiyorum. Güvenmek lazım hayatta desen ummadık taş atan oluyor hep. Hayat öğretip duruyor acı gerçekler.. Ö
En İyi Cevaplar