Benim için dengesiz insanlar her zaman tehlikelidir. Yüzsüz/iki yüzlü insanlar rengini belli eder. Tehlikeli olamazlar çünkü insan bir kanar iki kanar. Kanmak isteyen aklını iyi kullanamaz, bu da artık kişinin sorunu olur. Kim ne yaparsa kendine yapar..
İki yüzlü insan her zaman tehlikelidir nerden nasıl vuracağını kestiremezsin. Çünkü o tür kişilerin bin bir türlü maskeleri vardır, nabza göre şerbet vermeyi iyi bilirler o maskeler sayesinde...
İki yüzlü, çift karakterli insan daha tehlikidir. Ne zaman ne yapacağı belli olmaz. Hangi yüzünü kullandığını kestiremezsin. Yüzsüz insanın ne olduğu bellidir ona göre davranırsın.
Yüzsüzler daha tehlikeli. Tespiti kolay ama uzak kalmaktan başka çaresi yok. İkiyüzlüleri tespitiyse nispeten zor olabiliyor ama gardını alman daha kolay
Kişilik & Karakter konusunda 11,8b cevap paylaştı.
Göründüğü gibi olmayan her insan tehlikelidir. Çünkü nerde ne zaman can yakacakları belli olmuyor. Canın yandığı zaman anlıyorsun aslında göründüğü gibi olmadığını.
Öyle bir soru ki ne desem bilemiyorum ikisi de oldukca tehlikeli.. Iki yüzlüler daha tehlikeli cünkü samimiyetsiz insanlara güvenmek imkansizdir buda yaptiklari her hareketi sorgulamaya sonuc alir. Yüzsüz insanlarin öyle mi, yapacaklarini kestirebilirsin
iki yüzlü insan daha tehlikelidir yüzsüzün ne olduğunu anlarsın ona göre alırsın gardını ama iki yüzlü olunca insan ne zaman hangi yüzüyle karşılacaksın bilemiyorsun ki.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Selam, İkisi de tehlikesi aslında. En azından bana göre. İki yüzlü insaların iki kişiyi veya iki tarafı birbirine düşürme potansiyeli vardır. Birisine başka diğerine başka konuşurlar. Ona diğerini, diğerine ise onu kötülerler. Yüzsüz insanlar herkesi birbirine düşürme potansiyeli taşır. Yaptıkları hiç bir hatayı kabul etmez her tartışmada haksız olsalar dahi zeytinyağı gibi üste çıkmaya çalışırlar. Bu tavırları ile etraflarındaki herkesi kendilerinden soğutur ve uzaklaştırırlar.
İkisi de cok tehlikelidir. İki yüzlü arkandan iş çevirip berbat etse de bunu anladiginda silmen kolay olur. Ama yüzsüz insan icten ice sana zarar verir. Arkadaki bağı kolay koparamazsan ciddi yıpratır.
Net bir insan olmadığın sürece bence sıkıntılısın! İki yüzlülük ya da yüzsüzlük yapsan bile karşındaki insanın bu hareketi yediğini düşünmek bence aptallık 🤷🏻♀️ Net olun Adam olun uleeeen 😂
Aslına bakarsak her ikiside tehlikeli, şöyle de bir şey var, yüen azından 2 yüzlünün 2 yüzü olduğunu biliyorsun, ama yüzsüzün kaç tane yüzü olduğu belli değil 😂