Robert Jordan'a ait bu söz, günümüze de uyarlanabilir. Erkekleri bilmem ama bir kız olarak affederim ama asla unutmam.

Ya sizin için doğru mu bu söz?


Ian Somerhalder var dediler geldim :D
Soruna gelecek olursak, doğrudur diyorum. Kadınlar asla unutmaz!
Aşk olsun :( üzdün #eltini :(
images4.fanpop.com/.../...der-14755215-500-373.jpg
Şu okulum bitsin seninle ilgileneceğim, değişmen lazım :/
Millet? Başka kim bu zorlu görevi üstlendi merak ettim? :D
Hepimiz el ele verirsek bu olay anca çözülür zaten :D
6 Kişi anca kurtarır diyorum :D
Yapma ya, durum o kadar mı kötü?
En az kaç kişi olması gerekiyor?
Yapma etme eltim nerden buluruz öyle sabırlı kişileri :D
Yoo bırakamam sen benim "sanat eserim" olacaksın :D
Amin diyelim. :D
Erkekleri bilmiyorum. 😄 Ama kadınlar kısmı kesinlikle doğru. Affetsem bile unutmam. 😁
Forgive but never forget!
notaboutdying.files.wordpress.com/.../careful.jpg
Ben ne unuturum ne affederim, sadece affetmiş görünürüm.
İnsan beyninin unutması imkansız bence. Yıllar sonra bile hatırlanıyor en ufak şeyler istenildiği zaman ama affetmek yine -azda olsa- başarılabilir. Ama genelde affedip sonra zamanı gelince başına kakıyor bizim insanlar. :D
Vay be.. O kadar kişi içinde bir tek bana artı verilmemiş. Çok seviliyorum, çok.. :'(
Unutmam ve affetmem.
Cevap
19Cevap
Doğru ancak doğru olması yapılanın "doğru bir hareket" olduğu anlamına gelmez. İlişki böylelikle "alışkanlıktan ötürü devam eder" tabiri kullanılmış olur.
Ben şahsım adına konuşuyorum ki eğer birini affetmek istiyorsam hatasını unuturum hemde affederim.
Biliyorum lanet olsun hep standart üstüyüm :D
media.giphy.com/media/U2kjYWAPQ9BZe/giphy.gif
ne unuturum ne de affederim
ben tuhaf bir adamım sanırım..
Allah affetsin dediklerim olmuştur..
Ben affederim de unuturumda. Sevdigim geri gelse bana gelse ah ah nerde😭😢😭😢😭😢
Vodka icmeye devam. Komaya girecem.
Doğru olabilir bak tatlım hele ki aldatma olaylarında kadın affeder gibi yapar ama asla unutmaz
Unutulmayını affetmek çelişkidir. Affettiysen unutacaksın! Ki kandırmaca olmasın.
Kesinlikle doğru diyemeyiz çünkü hayat insana yapmam dediği şeyleri yaptırır. . 😏
Çok doğru altını çizmek bana düşer yani o derece...
ben ne affederim nede unuturum zihnime kazdimmi bir daha asla silinmez 😂
Hayır iki tarafta affetmiş gibi unutmus gibi yapar.
bende bir sıkıntı var o halde..
ne affederim, ne unuturum..
Harfi harfine doğru...
Kesinlikle.
Affetmek bana göre değil.
İhaneti ne unuturum nede affederim.
Kadınlarınkine katılıyorum ama erkeklerinki yannış
Erkekler unutmadığı için affetmez😆
Kadınlar gibi düşünüyorum
Doğru doğru erkeğim ben :D
Unuturum ama affedemem
Sacma unutmuyorsa nasil affedecek
Unuturum ama affedemem
Doğru 😂
Yanlış
Doğru :D
Evet doğru
dogru..
Yanlış
Doğru.
Dogru
Doğru
Dogru gakiba
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar