İNSANLARA MERHEM OLMAYI SEVİYORUM AMA ONLARDAN UZAK DURMAK İSTİYORUM?

İnsanlar için iyi şeler yapmayı seviyorum yardım etmek dertlerini dinlemek gibi fakat acıları bittikten sonra gitmek istiyorum yakın olmak istemiyorum insanlara dertlerini bırakıp gitsinler istiyorum mutlu ve huzurlu olsunlar sizce yanlış mıyım?
Ben gibi bir arkadaş istemiydiniz?
Ever öyle bir arkadaşım olsa keşke
Hayır mutlu anımda yanımda olsa yeter
Her an yanımda olmalı mutlu ve mutsuz her an!!
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Kendi volkanik dertlerim yetmiyormuş gibi onun bunun derdinide dinliyorum ve bu bana iyi geliyor vazgeçemiyorum neden böyle yapıyorum?
İNSANLARA MERHEM OLMAYI SEVİYORUM AMA ONLARDAN UZAK DURMAK İSTİYORUM?
Cevapla