Insanlari hic sevmiyorum cani ve bencil bir varlık insanoglu kimseyi sevmoyorum yalniz olmak nimetmis var mı benim gibi dusunen?

En yakinlarimda dahil keske maddi ozgurlugum olsa tek basima herkesden uzak yasayabilsem...

Güncellemeler
+1 yıl
Mizantropi olabilirim insnalari sevmeyen insnalara deniliyomus psikolojide
Insanlari hic sevmiyorum cani ve bencil bir varlık insanoglu kimseyi sevmoyorum yalniz olmak nimetmis var mı benim gibi dusunen?
Cevapla