Soğuk bir insanım ve insanların bana attığı bakışlardan rahatsız oluyorum napmalıyım?

soğuk bir insanım gerekmedikçe kimseyle konuşmam mesafeliyim kısaca hiçbir insana tahammülüm yok ama kimseye sataşmıyorum konuşmuyorum ama yurt ortamı okul ortamı sokak derken insanlar görüyoruz ve ben hiç bir şey yapmasam da değişik değişik suratıma bakıyorlar rahatsız oluyorum e sokağa çıkmayacak halim de yok normal bir insan da olamam sizce napmalıyım gerçekten gereksiz insanlardan bıktım
Güncellemeler
+1 yıl
sizce neden bakıyorlar ve gerçekten boş insanlardan rahatsız oluyorum
Güncellemeler
+1 yıl
güncel
Soğuk bir insanım ve insanların bana attığı bakışlardan rahatsız oluyorum napmalıyım?
Cevapla