İnsanlar bana soğuk ve alaycı davranıyor, sorun bende mi onlarda mı?

İyi anlaştığım çokça insan var tabide bu aralar özellikle durduk yere gıcık davranan alay eden ve ya soğuk yapan insanlar oluyo herkesle iyiler ama bir tek bana yanasmiyolar bir uzak davraniyolar. Hiç bişey yok halbuki bu insanlar niye böyle bende mi sorun var diye şüphe etmeye başladım niye böyleler?

İnsanlar bana soğuk ve alaycı davranıyor, sorun bende mi onlarda mı?
Cevapla