Bana ve eşyalarıma dokunulmasından nefret ediyorum, insanlar beni soğuk buluyor?

ben çok düzenli, disiplinli bir insanım. kendimle ilgili her şeyle kendim ilgilenirim. hasteneye gidecek olsam, yemek yiyecek olsam vs hep tek olurum-yıllardır ailemle aynı sofraya oturmadım-. abimin nişanına bile gitmedim öyle yani. bir de biri bana dokunduğunda tedirgin oluyorum. annemin sarılmasına bile izin vermiyorum, arkadaşım koluma giriyor mesela yürürken ben kolumu geri çekiyorum. bu yüzden herkes bana psikoloğa git falan diyor. ama ben memnunum bu benim tercihim, böyle biri olmak beni kötü yapar mı? kendimi kötü, bencil biriymişim gibi hissediyorum. ama bunu değiştirmek de istemiyorum ikilemde kaldım. benim gibi bir arkadaşınız/kardeşiniz/kızınız olsa anlayışlı olabilir miydiniz?
Güncellemeler
+1 yıl
açıkça nefret ettiğinizi, sinir bozucu bulduğunuzu vs yazabilirsiniz. Fakat kaba sözler kullanmamanızı rica ediyorum.
Bana ve eşyalarıma dokunulmasından nefret ediyorum, insanlar beni soğuk buluyor?
Cevapla