
''paran yokken bile hala yanındaysa kadının kalitedir, sevmiştir..
parası olunca yanındaysa erkeğin adamdır.'' denir.
parayla mı sınamak lazım?
#okyanus

"Ateş karşısında bozulmayan altın, altın karşısında bozulmayan kadın, kadın karşısında bozulmayan erkek; kalitelidir."
#Vesselam
Para, kadın kadar tesirli değil ;)
Kim demişse doğru
parayi bulunca bir bakimli olmaya basliyo bu erkekler bir kari kiz peşine düşmeler😄 Allah zenginlikle sinamasin valla..
Doğru bitanem, para insanı genel anlamda bozuyor. Allah inancı tam olan, nefsini öldürenler müstesna tabiki.
Öyle kuzum :-)
Cevap
52Cevap
Para ve kadına değişmeyen adam adamdır. Alır baştacı ederim 😊
Gif süpermiş bu arada 😁
Hayat insanı maddi imkanlarla sınayabiliyor. Sevdiğin insanın sana güvenmesi seninde ona güven vermen gerekiyor. Kimse hayallerinin ötesinde bir hayat yaşamıyor. Ancak beklenti mutluluğun maddi imkanlardan bağımsız yaşanması.
Doğrudur. Erkek parayı bulunca dağıtmaya müsaittir. Farklı çiçeklerin tadına bakmak ister. Kadın da darlıkta değişir. Evlilikte sorunların ana kaynakları bunlardır ve kesinlikle doğrudur.
Çok doğru bir söz Allah bize nefsimizin taşıyamayacağı kadar maddiyat vermesin...
יⓩⓘⓗⓑⓐ
יİyi gününde herkesler iyidir. Önemli olan şu ki insanların kötü günlerinde karşısındaki/çevresindekilere nasıl davranacağıdır.
kadinin ahlakli olgunu kendini bileni terbiyeli. erkegin mert agir basli cesur koruyup kollayani bakidir...
dedelerimiz soylemisse dogrudur yoksa suphen mi var biraz tereddutlu gordum sanki hii 😂
O kadar doğru bir söz ki anlatamam.
Para yokken kadının huyu, para çokken erkeğin huyu belli olur.
Sadece erkeğin parası olduğu varsayımı üzerine söylenmiş gibi
Doğru mu bilmem ama siz çok iyimiş 👍bide kadını bilmem de ben parayı bulsam kesin bozulurum
Umarim olur 😂
Ama şimdi sen yargısız infaz yapıyorsun oldu mu 😂😂
Yalan yok valla kimseyi tanımam ilk işim numaramı degistirmek olur 😂
evt dogru bir söz hayat musrektir yerinde bir söz yani
Güzel bir sözmüş yakın çevremden birilerini anımsattı
Para çok güzel bir deneme aracı sayılabilir. İlk kez duydum bu sözü ve beğendim. Sanırım haklılar bunu söyleyenler.
Çoook doğru bir laf bence 😁 erkeği para kadını parasızlık bozar.
Aynen öyle abla eğer bu şartlarda devam ediliyorsa sağlamdır o iş
Hım yoklukta tamam da varlikla sinanmak doğru değil bence
Yeni neslin çoğunluğu maalesef. Not: yeni neslin milliyeti yok.
doğru söz valla. para peşinde koşmadığına inandığım kadını baş tacı yaparım :D
aynen katiliyorum her iki cinsiyet icinde gecerlidir bu soyleyis tebrikler⚘
O resimdekilere noluyo öyle😄😄😄
Evet çok doğru bir söz.
Kesinlikle öyleeeee 😊
Bazı insanlar için doğru olabilir
Kesinlikle doğru paran yoksa yanında kimse yok...
Evet çok doğru bir söz
Çok doğru bir sözmüş gerçekten
Evet, doğru.
çok güzelmiş gerçekten..
Doğrudur..
:D Okyanus :D
kesinlikle parayla sınamak lazım :D
Çok doğru demiş kim dediyse
eskiler hiç boş konuşmamıs
Önemli olan bu ince çizgiyi anlamak.
Üstüne yorum yapılabilecek bir cümle değil..
güzel laf aynen doğru
Bilemem karakter meselesi bu
Her ikiside yoklukta belli olur
Doğru söz istese deneme şansı az
Kim demişse iyi demiş
evet bu çok doğru malesef
Çok doğru..
Doğru bir söz..
güzel gif ✩
Kesinlikle
Çok doğru...
Evet çok doğru
Gercekten öyle
Doğru
Dogrudur.
Kesinlikle dogru
Bencede dogru
doğru söz.
Evet doğrudur
Kesin doğru diyemem
Kesinlikle doğru.
Doğru söz dayısı
Evet doğru...
Nevet
Doğru söz
Doğru bir söz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar