Bir şeyleri çok kafaya takmak psikolojik bir rahatsızlık mıdır?

Ben her şeyi çok ve gereğinden fazla kafama takıp canımı sıkıyorum mesela 6-7 yıl önceki yaşanmış gereksiz bir olay aklıma gelince çok canım sıkılıyor uyuyamıyorum bazen hiçbir şey yapasım gelmiyor bu bir rahatsızlık mı? bana ne önerirsiniz daha önce psikoloğa gitmiştim ama başka bir sorunum için pek bir yararını görememiştim.
Bir şeyleri çok kafaya takmak psikolojik bir rahatsızlık mıdır?
Cevapla