Diyelim ki,
Haksızlığa uğradınız ve haklısınız bu konuda susmayı mı yoksa konuşmayı, hakkınızı savunmayı mı tercih edersiniz?

Haksızlığa uğradınız ve haklısınız bu konuda susmayı mı yoksa konuşmayı, hakkınızı savunmayı mı tercih edersiniz?


susarım çünkü başa çıkabileceğiniz biri size haksızlık yapamaz ama zamanla herşeyi öğrenirsiniz karşınızdaki insan sizin saf ve temiz olduğunuza inanmıştır tek ihtiyaç olan onun size tespit koyması değilmi o tanımın içinden çıkamayacaktır size ve laflarınıza güvenebilir bu yüzden şaşırtmak sizin elinizde ve konuşsam mı sussam mı demenize gerek kalmaz... sadece tadını çıkarmak lazım
https://img.youtube.com/vi/w0PPbPgvAcM/0.jpg
Hahahaha :D
Haksızlığa dayanamam
Durumun önemine bağlı. Kazmalarla muhatapsam ve olayda çok umurumda değilse vakit kaybetmem hiç boşuna.
Kendimi savunurum her daim :D
Cevap
4Cevap
Sussan kabullendi konuşsan kabullendi ya da sussan suçlu konuşsan suçlu yani ben seni nasıl görüyosam ona göre yorumluyorum
Olay yapmam kendi içimde sindirip özür dilemeye geleceği günü beklerim kim olursa olsun
Duruma ve ortama bağlı. Bazen o an için susup sonra işi hallettiğim oluyor.
Cinnet geçiriyorum öyle bir durumda ağlamaya başlıyorum sonra sinirden
Haksizliga ugramistim ve konusmama izin vermemislerdi. Bana hayatim boyunca koyan tek sey
tatlı dille sakin bir şeklde haklı olduğumu anlatırım baktım anlamıo laz damarıma bastımı öldüre öldüre haklı olduğumu gösteririm asla gelemem haksızlığa
haksızlığa ugrarsam susmam.
haksizliğa karsi susan dilsiz şeytandir..
Sonuna kadar savunurum
Susuyorum🚬
#patates
#rr
Susmam ama salak biriyle de tartışmam
Savunurum ama bunu anlamayacak biriyse susarım
sustuğumda oldu konuştuğumda...
Ben susarım, kalemim konuşur
duruma göre
Kimin yaptığına bağlı.
Yumruğumu konusturmayi denerim çok iyi faydası var
asla
savunurum.
Savunurum..
Savunurum.
Susmam
Asla.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar