
Birisini hissetmek ona karşı güzel hisler beslemek
hele ki herkesin iki yüzlü olduğu şu zamanda..
Peki birisini hissetmeyi tarif edebilseniz nasıl tarif edersiniz
Ve birisini hissetmek için
Size lazım olan şeyin ne olduğunu biliyor musunuz?

Hissetmek sizin elinizde değil. Farkında değilsinizdir çoğu zaman. Gülüşünü seversiniz, sohbetini seversiniz, yokluğunda eksikliğini hissedersiniz, gözünüz onu arar, onu görünce mutlu hissedersiniz, yokluğunda ise garip bir hüzün çöker. Bir şeyler paylaşmak onunla vakit geçirebilmek sizi mutlu eder ve yanından ayrılmak istemezsiniz ve çoğu zaman ne ara bu kadar saat geçti dersiniz. Onu hissetmek için göz göze gelmeniz, konuşmanız bile yeter. Hissetmek isteyene tabi.
ruhumu elegecırmıs gıbı hıssederım.. onun avuclarındaymısım gıbı.. benı ben anlatmadan anlamsı lazım.. birmıişiz gibi tek bı bedende... benı anlaması ban sıcak ve gonlumu okşayan şeyler soylemesi onu hıssetmeme yardıncı olur.. sonra dokunmam gerek ıste o zaman gercekten onu içime sindirmiş olurum.
kalbun atıyorsa hıssedıyosun demektır kalnın sıkısıyorsa erıyosun demektır kalbın cosuyosa dunya senın demektır hısstmek budurıste
İlk Başlarda Süper Bir Duygudur Beni Heyecanlardıması Gerekli Duygu Olarak
Cevap
4Cevap
Bilmiyorum, hislerde bir kriter olmaz diye düşünüyorum.
Çok doğru ağzı ve kulağı birlik bağıntısı ile bağlı olmayıp her ikisininde bağımsız olarak devrede olan insan musvettelerinin hüküm sürdüğü bir ortamda hissetmek mimkunmu sence...
belki mümkündür hala
Olaya daha objektif bakmaya davet ediyorum😃
popilizm var sende biraz objektiflik disinda tribünlere oynuyon ;)
Güldüm
Biliyorum
Bana gerekli olan şey benim olduğunu bilmek sadece hissetmek o zaman var olur daimi
umarim olur ne diyelim.:)
:)))
Kalbimin ısınması çünkü kalbin kimseye kokaylıkla ısınmaz kalbim o ilk enerjiyi almıssa olur.
Çok güzel bir duygu bence birazda yüz kızartıcı utanmak🙈kuşların havada süzülmesi gibi enterasan☺birşey.
Hissetmek ya da hissetmemek elimiz de değil sanırım konu aşk olunca.
Sen istediğin kadar ben istemiyorum uzak duracağım de, bir bakmışsın ki karşı taraf kendini öyle bir alıştırmış ki sana yokluğunda anlıyorsun sana neler hissettirdiğini..
Hayatıma giren insanı hissetmem için o kişide zekanın ve akılcı fikirlerin olması gerek, verdiği fikirler akılcı yaklaşımları gün boyunca yaşantımda ve gelecek için bana fayda sağlıyor ise o kişiyi her an hissedebilirim.
Hissetmek için aşık ya da seviyor olmam lazım ve mutlaka bişeyler paylaşmam gerek başka türlüsü zor gibi
Güvenmek
Özlemek
Özlenilmek
Mutlu olmak onunlayken
Bunlar olursa hissedersin
Merhamet cesaret sevdiğini hissettirmesi hissetmemi sağlar💛❤️
Hissetmem için '' benim için varolması '' gerekiyor.
Acını ve mutluluğunu paylaşıyorsa hayatına girmiş demektir
Dünyada tek olduğunu sanmasın yeter
O ilk dakikalar çok değerlidir... birkaçgün
Bazen çok güzel çok özel bazen çok boş bir şey
Bana huzur versin gerisi zaten gelir
Gözüm kapalı güvendimmi her türlü hissederim😂
Sevgisini iliklerime kadar hissetmem lazım. :)
Hissisizim ben. Hissedemiyorum..
kokusunu gülüşünü 💕💕
Bir olacak kadar yakın olmak sanırım.
Uzun zamandır o duyguyu yaşamamış gibiyim.
Hissiyat ve istek.
kalp lazım kalp 😀
Duygu gerek
An'lasmak..
Ruhu paylaşmaktır
Aşk sevgi güven
Heyecan gerek
Kötü sanırsam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar