Hayatınıza giren insanı hissetmek sizce nasıl bir duygudur, birisini hissetmek için size lazım olan şey nedir?

Hayatınıza giren insanı hissetmek sizce nasıl bir duygudur, birisini hissetmek için size lazım olan şey nedir?
Hissetmek zordur bana göre..
Birisini hissetmek ona karşı güzel hisler beslemek
hele ki herkesin iki yüzlü olduğu şu zamanda..
Peki birisini hissetmeyi tarif edebilseniz nasıl tarif edersiniz
Ve birisini hissetmek için
Size lazım olan şeyin ne olduğunu biliyor musunuz?





Hayatınıza giren insanı hissetmek sizce nasıl bir duygudur, birisini hissetmek için size lazım olan şey nedir?
Cevapla