Birine yanında olduğumuz duygusu nasıl hissettirilir?

Benim kimse yanımda olmadığı için onu yapamıyorum olmuyor yani çok soğuk kalıyor içten nasıl olur
Birine yanında olduğumuz duygusu nasıl hissettirilir?
Cevapla