Yakışıklı erkekler hepsi soğuk kimseyle muhattap olmayan zor ulaşılan arkadaş olması dahi zor kişiler mi sizce de?

bana böyle geliyor sanki egolarından dolayı erişilmez ilan ediyorlar kendilerini gibi düşünüyorum şimdiye kadar hiç bir kızın peşinden koşan ilk adımı atan yakışıklı bir erkeği görmedim ben. arkadaş dahi zor oluyorlar gibi düşünüyorum sizi bilmem sizin düşünceleriniz nedir bu konuda ben mi yanlışım
Yakışıklı erkekler hepsi soğuk kimseyle muhattap olmayan zor ulaşılan arkadaş olması dahi zor kişiler mi sizce de?
Cevapla