Erkeklerle tanışmak neden bu kadar zorlaştı, herkes neden bu kadar nazlı davranıyor?

Mesaj atıyorum tanışmak için kimsin diyor tanışmıyoruz diyorum bir sg diyor. Şaka mı? Tanışmak bu kadar zor mu? Yani bu naz bu kaprisler ne? 1. değil hepsi böyle yapıyor. Neyin nazi? Neyin prensesliği? Kafayı yiyeceğim hiçbiriniz mi adam çıkmazsınız ya

Erkeklerle tanışmak neden bu kadar zorlaştı, herkes neden bu kadar nazlı davranıyor?
Cevapla