+1 yılAslında hayatta hiç memnun edilmeyecek bir adam olmadım en ufak şeylerle en küçük değerlerle en büyük mutluluğu yaşadım ama artık öyle yoruldum ki öyle sıkıldım ki öyle bunaldım ki değer verip değer görmemekten değer görüp de kafamda soru işaretleriyle yaşamaktan unutmaya çalışıp da başaramamaktan çok yoruldum erkekleri memnun etmek derken beni oradan çıkar istersen çünkü ben her zaman memnun oldum da benim memnun edecek bir kadın olmadı
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılŞahsen biri benim için hazırlasa çok mutlu olurdum ben çok severim el emeği göz nuru içinde emek olan herşeyi şunu söyleyeyim o pidenin tadı fırından alınan gibi olmaz daha lezzetli gelir insana sonuçta emek verilerek yapılmış kısaca her erkeğe göre değişir ben emek olan ve beni özel hissettiren birşeyi çok severim annemin 12 yıl önce ördüğü atkıyı halen kullanırım ve özel hissettirir beni içinde emek olan her şey çok değerlidir
00 Yorumla
Kişilik & Karakter konusunda 9,9b cevap paylaştı. Espri, romantizm, naziklik, nezaket anlamayan biri. Kendini memnun etmeye çalış; kimseyi memnun etmeye çalışma bitersin, tükenirsin. Kendin memnun olur isen işte o zaman karşı taraf memnun olur. Kendin mutlu değilsin şu an.
00 Yorumla
- Kişilik & Karakter konusunda 567 cevap paylaştı.
+1 yılYa erkek adamın kalp organına en önem verdiği yere giden yolun midesi olduğunu bilerek emek vermişsin ama ufacık şeyden bile mutlu olan varlıklarız bunu asla unutmayınız lütfen ekmeklerine sağlık 😁👏👏
08 Yorumla- +1 yıl
Dimi ama bende öyle düşünüyorum 🤣 yarasadan pide yaptım adamın gözüne girerim diye 🤣🤣
- +1 yıl
Teşekkür ederim 🙏🙏
- +1 yıl
O gözlerini kapatmış veya gözlük takmış durumda denk geldiyse gözüne girmek zor olur ama bu azim kararlılıkla yılmadan usanmadan pes etmeden devam etmelisin ki ardından nice hatunlar senden feyz ilham alsın kaldıki bu davranışın bir su ağacı bakraç ile omuzunda su taşıyan hatunun yiğitliğine bedel bir tutumdur 🙄😁
- +1 yıl
Aman efendim estafurullah teveccühünüz yinede teşekkür ederim 🙏🙏
- +1 yıl
Rica ederim hanımefendi Bütün kadınlarımızın canı gönülden sundukları emeklerine sağlık 👏👏👏
- +1 yıl
Çok naziksiniz çok teşekkür ederim 🙏🙏
- +1 yıl
Ben Teşekkür ederim hanımefendi 😊
- +1 yıl
🙋🙋🙋
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
67Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 4,3b cevap paylaştı.
+1 yılGörsel bile gel bi kucaklayayım demiş. Daha bu kadınlar ne yapsın size
31 Yorumla- +1 yıl
Dimi ama 😂 bende öyle düşünüyorum ama hayvan herif beğenmedi 🤣 ama yumurta gibi adamı elimden kaçırıcam şimdi 😂😂
+1 yılHayır, bizi mutlu etmek zor değil
02 Yorumla- +1 yıl
Nasıl zor değil o erkeğe göre değişiyor bence
- +1 yıl
Bak mesela pide yaptım 😂 özellikle kalpli yapmadım çok klişe olur diye öküzlü yapicaktım oda dedim ayıp olur şimdi en iyisi yarasa şeklinde pide yapıyım 😂 adamın gözüne giriyim dedim 😂😂 hayvan herif beğenmedi 🤣 şimdi burada ben haksızmiyim 😂😂 hani erkekleri memnun etmek kolay dı
- Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
u +1 yılZor değil ki yanlış erkekleri memnun etmeye çalışınca genelde bu sorunlar oluyor.
10 Yorumla Yarasan aşık olunası olmuş hahah. Erkekler iyidir ya heralde sanırım bilmiyorum emin değilim sjfk
30 YorumlaBunun cinsiyetçi bir tarafı yok. Genel olarak insan, kolay tatmin olmayan ve kolay memnun edilemeyen bir varlık.. İnsanın doğasından gelen bir şey bence..
10 Yorumla
+1 yılbana yapsaydın popom tavana değerdi 😂😂 terk mi etsen sevgilini diye düşünmeye başladım şimdi 😁😁
16 Yorumla- +1 yıl
Dimi ama bende öyle düşünüyorum 🤣 adamın gözüne giriyim dedim 😂 aslında kalpli yapıcaktım ama çok klişe olur dedim 😂 öküz şeklinde yapsam ayıp olurdu 😂 bende yarasa şeklinde pide yaptım 😂 ama hayvan herif beğenmedi işte 😂 yumurta gibi adamı elimden kaçırıcam şimdi 😂😂
- +1 yıl
😁😁 hahaha, o seni kaybeder, üzülme, önündeki maçlara bak 😂😂
- +1 yıl
tamam pikiii 🤣🤣🤣
- +1 yıl
Duygulandim lann kıyamam bana 🤣🤣
- +1 yıl
😛 anlaştık o halde 😁
- +1 yıl
Senin canın sağolsun 🤗
tabi ki karakterden karaktere farklılık yaratan nedendir. ama en çok rastladığım örnek şu ki erkekler genelde "sürekli ilgi bekleyen ve ilgi görmesi gereken tek kişinin kendisi olduğuna inanması" ndan ötürü ilişkide mutsuz ve huzursuz olurlar.
tabi bu koca bahaneye tutunup artık allah ne verdiyse aldatan mı dersin, aldatmasını haklı gören mi dersin, "ah beni bu ilişki bastı" diyen mi dersin, "ayrı düşüncelere sahibiz" diyen mi dersin. maaşallah!00 Yorumlabir erkek seni seviyosa ona kağıttan uçak yapıp versen mutlu olur veya sevmediği bir hediye olsa bile belli etmemeye çalışır seni kırmaz
30 Yorumla
+1 yılEspriye bak 😂
Ben yemezdin ya midem bulanır 😂18 Yorumla- +1 yıl
😂😂 deme öyle deme öyle 🤣🤣 adam senin yüzünden beni almaktan vazgeçicek 😂🤣
- +1 yıl
Bence şanslı olur xd fjd şakaa
- +1 yıl
🤣🤣🤣 niye bee ne güzel işte el emeği bir şey hazirlamışım aslında kalpli yapıcaktım çok klişe olur diye yapmadım 😂 öküz şeklinde yapsam ayıp olurdu 😂 bende yarasa şeklinde pide yaptım 😂 adamın gözüne giriyim dedim 😂 hayvan herif beğenmedi zaten 😂🤣 şimdi bu bana yapılır mı bee 😂
- +1 yıl
Ah bee çok üzücüklü hikaye 😂
- +1 yıl
Böyle duygusal konuşma leynn benide ağlatacaksın şimdi 😂😂
- +1 yıl
Üzülme alsana çiçek 🌹☘️🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹
- +1 yıl
Teşekkürler ✨🌸
- +1 yıl
😂😂 bak böyle olumsuz konustun konuştun şimdi yumurta gibi adamı elimden kaçırıcam 🤣🤣 senin yüzünden 😂😂
İyi olmuş dese ne olacak sanki. Bir dahaki sefere demir adamı yapın 😄
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 2,8b cevap paylaştı.
+1 yılMaske de yapsan tam bir Batman olurmuş
Elinize sağlık.
11 Yorumla- +1 yıl
Çok teşekkür ederim 🙏 adamın gözüne giriyim dedim 😂 yarasadan pide yaptım 😂 hayvan herif beğenmedi zaten 😂 yumurta gibi adamı elimden kaçırıcam şimdi 😂😂
+1 yılErkek milletini memnun etmek deveye hendek atlatmak gibi bir şeydir dir diye millet düşünüyor da Aslında o kadar zor bir şey değil bizim istediğimiz biraz sevgiyi biraz ilgi biraz şefkat başka bir şey yok
10 Yorumla
+1 yılYa yanlış yapmışın yarasa şeklinde ekmeği mağara şeklinde ekmek yapıp o yaptığın yarasa şeklinde ki ekmeği mağara ekmeğin içine koyup vermen lazımdı biliyorsun yarasanın yuvası mağaradır
03 Yorumla- +1 yıl
😄🤣 deme öyle deme öyle 🤣😂 senin yüzünden adam beni almaktan vazgeçicek 😂 yumurta gibi adamı elimden kaçırıcam sonra 🤣😂
- +1 yıl
O yumurta gibi ekmeğin üstüne sür onu daha güzel kızarır
- +1 yıl
🙋🙋
Kişilik & Karakter konusunda 12,5b cevap paylaştı. Ahahahah ben yaptım demişsin orada daha da koptum. Sırf goy goy olsun diye böyle yapanların emeği harika. Benzer şeyler yaptığımdan biliyorum. Yarasa çorbası da güzel olurdu bak :D
010 Yorumla- +1 yıl
😂😂 aynen hiç bir sosyal mecrada göremezsiniz çünkü ben yaptım 🤣 bence soru daha komik bana göre okudunmu soruyu
- +1 yıl
Geçen birtane daha böyle soru sormuştum ıslak kek yaptım ama biraz fazla ıslak oldu sanırım bu adam benimle ciddi düşünürmü diye 😂😂sormuştum
- +1 yıl
🤣🤣🤣 ozaman kesin evde kalmam 😂 hayır piyasa hareketlendi erkekler Çarşamba fanilası gibi kapanın elinde kalıyor 🤣 bugün bulduğun yarin elinden gidiyor 😂😂 oyuzden elimi çabuk tutmam lazimm 🤣🤣
- +1 yıl
tamam pikiii 😄😄
- +1 yıl
Sen dersinde ben seni dinlenezmiyim hiç teşekkür ederim 🙏🙏
at yaprağından bile gram0f0n iğnesi 0lur da senin sevgilinden adam 0lmaz 🤣 nankör adam ne güzel de yapmışsın işte
09 Yorumla- +1 yıl
Dimi ama bende öyle düşünüyorum 🤣🤣 adamın gözüne giriyim diye yarasa şeklinde pide yaptım 😂 hayvan herif beğenmedi 🤣🤣
- +1 yıl
Aynen öyle 😂 yoksa deve kuşu şeklindemi yapsaydım 😂 bak şimdi yumurta gibi adamı elimden kaçırıcam 🤣 adam beni almaktan vazgeçicek 😂😂
- +1 yıl
Dimi ama bende öyle düşünüyorum 🤣 ama işte piyasa fazla hareketlendi 😂 erkekler Çarşamba fanilası gibi kapanın elinde kalıyor 🤣 bugün bulduğun yarin elinden gidiyor 😂 oyuzden elimi çabuk tutsam iyi olucak 😂😂
- +1 yıl
Gel abla gel derya kuzusu bunlar seda sayan bile burdan alıyor 😂 gel abla gel al 3 4 parça komsuna hava atarsın 🤣 akşam pazari bunlar 😂 akşam oldu böyle oldu 🤣🤣 gel abla gel 😂😂
- +1 yıl
Gel abla gel 😂 bakmaya para almiyoruz yiyin kocanızın parasını ötekine kalmasın 😂😂
+1 yılKoyden indim sehire filminde 4 kafadar firinda yamuk yumuk ekmek yapiyordu o geldi aklima 😅😅
01 Yorumla- +1 yıl
🤣🤣 deme öyle deme öyle 🤣 adam senin yüzünden beni almaktan vazgeçicek 😂 yumurta gibi adamı elimden kaçırıcam yoksaki 😂🤣
Gizli Üye(30-35)+1 yılErkekleri asla ama asla Memnun edemeyiz ha etmek içinde uğraşan yok zaten
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 2,3b cevap paylaştı. Adam anlayışsızmış, işe yarıyormuş ki Yarasa demişin :D İşe yaramasa Yaramasa derdin değil mi.. :D
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 589 cevap paylaştı.
+1 yılYarasa adı yarasa olmazdı değil mi, yaramayan hayvanı niye pide yapıyorsun ki :D
19 Yorumla- +1 yıl
Çünkü kalp şeklinde yapsam çok sıradan ve klişe olurdu öküz şeklinde yapsam saygısızlık olurdu ben de yarasa şeklinde yaptım 🤣 adamın gözüne giriyim diye 🤣🤣 hayvan herif beğenmedi 🤣🤣
- +1 yıl
kalp olurdu bence 🤣🤣
- +1 yıl
Şimdi kalbide ❤️ yarasının üstüne koysam 😂 eseğin si. ki. ne kelebek 🦋 konmuş gibi olur 😂😂
- +1 yıl
ahaha sende yani :D
- +1 yıl
Sus cevap verme 😂😂 kalbimi kırdın
- +1 yıl
Nasıl kırabilirim ki :D
- +1 yıl
Yarasadan pidemi begenmedin 😂 sen artık beni sevmiyorsun 😂 zalımm hıhhhh
- +1 yıl
Erkeğin kalbine giden yol midesinden geçer kusura bakma bu benim midemden geçemez ahaha
- +1 yıl
Hıhhhh
Kişilik & Karakter konusunda 6,9b cevap paylaştı. Ben o konuda çok memnun olanım...
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 468 cevap paylaştı.
+1 yılSen benim kahramanım Batman'ımsın (il olan değil😜) deseydin ya 🙃
04 Yorumla- +1 yıl
😂😂 ya adamın gözüne giriyim diye yarasa şeklinde pide yaptım 🤣 hayvan herif beğenmedi zaten 😂😂 keşke batman şeklin de yapsaydım 😂 şimdi yumurta gibi adamı elimden kaçırıcam 🤣🤣
- +1 yıl
Yorumun için çok teşekkür ederim 🙏🙏
- +1 yıl
Batman şeklinde yapacaktım de ama hamur tuval elin fırça değil ki Bu malzemeyle bu kadar 😄
- +1 yıl
Rica ederim Rengarenk yollarda bizi de coşturdun
Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı. Ne alaka kendini yarasa ile bir tutması 10 yaşında mı erkek arkadaşın 🤣
01 Yorumla- +1 yıl
😄😄 Çocuktan beter desek yeridir 🤣
+1 yılPapyonu bile mevcut olan beyefendi bir yarasa olmuş haklısın da pide sevmiyordur belki 🤔🤷♂️🤣
04 Yorumla- +1 yıl
Deme öyle deme öyle 🤣 senin yüzünden adam beni almaktan vazgeçicek 😂😂
- +1 yıl
Geçmez ya altı üstü pide olmazsa marlenka falan yaparsın tatlıya bağlarsın işi 😅
- +1 yıl
tamam pikiii öyle yapayım 😂 acele etmezsem yumurta gibi adamı elimden kaçırıcam yoksaki 😂🤣
- +1 yıl
Yumurta nasıl bir benzetme 😅
- Kişilik & Karakter konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılFred Çakmaktaş sülalesinden geldiğine eminim ama kanıtlayamam. 😃😃
03 Yorumla- +1 yıl
😂😂 deme öyle deme öyle 🤣 adam senin yüzünden beni almaktan vazgeçicek 😂
- +1 yıl
Yorumları şift del yapalım da bari kimsenin geleceği ile oynamayalım. 😃
- +1 yıl
😂😂 olurrrr
+1 yılKatardan sonra 2026 world cup maskotu görüntüleri sızdırıldı gibi olmuş bu gayet başarılı.
01 Yorumla- +1 yıl
Deme öyle deme öyle 🤣 senin yüzünden adam beni almaktan vazgeçicek 😂😂😂
Ben yarasa mıyım ne ya kızlar söyler genelde böyle şeyler
01 Yorumla- +1 yıl
🤣🤣 hayvan herif 🤣 beğenmedi zaten 😂 yumurta gibi adamı elimden kaçırıcam şimdi 😂
+1 yılYarasaya papyon yakışmış ellerine sağlık bir daha olmasın.
01 Yorumla- +1 yıl
😂😂 tam senden beklediğim cevapti teşekkür ederim efendim 🙏
Mutasyona ugramis gibi duruyor ama bence çok tatlı duruyor 🤣 sarılma hissi uyandırdı bu da çok özel bence😅
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSana haksızlık etmiş bütün duygunu da katıp emek vermişsin oysaki😄çok hoş olmuş eline sağlık
06 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim 🙏
Cevap sahibi+1 yılPaylaşımın için teşekkürler ederim👍
- +1 yıl
Estafurullah asıl ben teşekkür ederim 🙏 elinize emeğinize sağlık 🙏🙏
Cevap sahibi+1 yıl🤝Rica ederim
- +1 yıl
🌺🌿🌺🌿🌺🌿🌺🌿🌺🌿
Cevap sahibi+1 yıl🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
+1 yılCeyda kasabalı esprileri herkese etki ediyor galiba snjsjsjs
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı. Daha ne istiyon la Yarrrraasadan pide yaptım işte deseydin 🤣
00 YorumlaCinsiyet farketmeksizin insanları kolay kolay memnun edemezsin
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 954 cevap paylaştı. Yarasa değil be pokemon var böyle bir tane ama adını hatırlamıyorum.
00 Yorumla
+1 yılO siyah noktalar ne? İnsanları memnun edemezsin unutma.
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 2,6b cevap paylaştı.
+1 yılTam tersi olmasın😅bence erkekleri mutlu etmek kolay kadınlar için aynı şeyi diyemiyecem
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yıljdndnnss çok tatlı olmuş ama yarasaya pek benzemiyor sanki
11 Yorumla- +1 yıl
🤣🤣 demekki üzerinde birazdaha çalışmam lazım 😂 hayvan herif beğenmedi zaten 😂😂
Kişiye göre değişir ama bir erkeği memnun etmek kadınları memnun etmekten çok daha kolay. Ufak tefek şeylerden, neredeyde hiç iltifat almadığımızdan dolayı en ufak bir iltifattan çok mutlu oluyoruz
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılkadınları memnun olduğunda bir daha sor bence erkek biraz sevgi biraz ilgi ister başka bişey istemez kadın her şeyi ister
00 Yorumla
+1 yılsen gibi hep kadınlar. Hiç mutlu etmeye uğraşmıyorlar. Hep bir kaçış derdindeler :D
07 Yorumla- +1 yıl
Beni burada övdünüz mü gömdünüzmü anlayamadım
- +1 yıl
övdük bacım övdüm. Biz ne de olsa burada senin gülün de olduk, koçun da :D
- +1 yıl
Tm peki çok teşekkür ederim 🙏 kusura bakmayın ilk okudugumda anlayamadım nedemek istediğinizi
- +1 yıl
Birde ben kimseye koçum kelimesini hiç kullanmam gülüm kelimesini kullanırım bayan erkek hiç farketmez çünkü samimi ve doğal bir kelime olduğu için
- +1 yıl
Ağzına yüreğine sağlık gülüm yorumun için çok teşekkür ederim 🙏🙏🙏
- +1 yıl
ahahaha çok acayip bir kadınsın ya :D Kendini anlatan kadar yazmaya devam haha
- +1 yıl
Ben de böyle gıcık bir insanım işte 😄
Gizli Üye(30-35)+1 yılAslında hoşuna gitmeliydi. Dişlerini geçir ve kanımı em der gibi 🤪😂
00 YorumlaBen çok hoş bulurdum ve güzelde duruyor 😄
10 YorumlaE adam haklı kanka insan bi kalp felan yapar yarasa nee jsjssjjsj
13 Yorumla- +1 yıl
🤣🤣 aslında kalp şeklinde yapicaktım dedim çok klişe olur öküz şeklinde yapsam ayıp olurdu 😂 bende dedim en iyisi yarasa şeklinde pide yaptım adamın gözüne giriyim diye 🤣😂 hayvan herif beğenmedi zaten 😂😂 ben şimdi bu durumda haksızmıyım sence 😄😄
- +1 yıl
😄😄😄😄
+1 yılBence yanlış sorulmuş soru kadınlar demelisin
02 Yorumla- +1 yıl
Deme öyle deme öyle 🤣😂 neden kadınlar peki
- +1 yıl
Bu hayatda gercekden kadınları memnun etmek çok zor
+1 yılÇok zor evet bunla olacak degil kuru plav kalbe giden yol😂🤩
01 Yorumla- +1 yıl
Dimi ama bende öyle düşünüyorum 🤣 hayvan herif beğenmedi zaten 😂 şimdi yumurta gibi adamı elimden kaçırıcam 🤣🤣
+1 yılIQ seviyesi biraz yukarıdaymış demek ya oturup yeseydi
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 375 cevap paylaştı. Aga bune ya insan yaban domuzu yapardı
15 Yorumla- +1 yıl
😂😂 ya aslında kalp şeklinde yapicaktım dedim çok klişe olur öküz şeklinde yapsam ayıp olurdu bende dedim yarasa şeklinde yapiyim bari 😂😂 adamın gözüne giriyim diye düşündüm hayvan herif beğenmedi 🤣😂 şimdi ben burada haksızmıyım 😂😂
- +1 yıl
Kalp şeklinde herkes yapar önemli olan yarasa sekline yapmaktır 😂😂
- +1 yıl
😂😂 yandan bakınca deve kuşuna benziyor dimi 🤣🤣
+1 yılÇok güldüm şu tipe ellerine sağlık. 😂
08 Yorumla- +1 yıl
Bunu gerçekten ben yaptım 🤣 sorularda ki görseller benim kendi el emeğim 🤣 hiç bir sosyal mecrada göremezsin soruları önce buluyorum sonra ona uygun görsel yapıyorum
- +1 yıl
Büyük emek cidden, az manyak değilsin sevdim seni. 😂
- +1 yıl
Bende guncelmedeki yazdığım şeye çok gülmüştüm 🤣 sevdiğim adama yarasadan pide yaptım ben senin gözünde yarasamıyım şimdi dedi 😂 bu erkekleri memnun etmek ne den bukadar zor demiştim 😂😂
- +1 yıl
Estafurullah sen benden daha manyaksın 😂😂
- +1 yıl
Eğlenmek için burdayiz çünkü öyle degilmi
- +1 yıl
Peki bana nasıl pide yapardın? 😜😜
- +1 yıl
Hayır sen daha manyaksın, ben yarasa pidesi yapmıyorum hiç. 😂
- +1 yıl
Tamamen eğlenmek için. 😂
Sandığınız kadar zor değil bence
07 Yorumla- +1 yıl
O erkeğine göre değişiyor bazı adamlar zordur takintilıdır
- +1 yıl
Görüşüne saygı duyarım yorumun için çok teşekkür ederim 🙏🙏
- +1 yıl
Doğrudur ama siz degilsiniz çok zor insanlar var aynı srkilde kadınlarda da var bu
- +1 yıl
Bazı insanlar hep daha fazlasını ya da iyisini ister azla mutlu olmaz olamaz oyuzden o insana göre degisiyor
- +1 yıl
🙋🙋🙋
- Kişilik & Karakter konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılSarıl banaaa der gibi olmuş aasfg😀😀
04 Yorumla- +1 yıl
Dimi ama 😂 bende öyle düşünüyorum 🤣🤣
- +1 yıl
Erkek işte bide kıymet bilmiyorlar assfg😀😀
- +1 yıl
Adamın gözüne giriyim diye yarasa şeklinde pide yapıyım dedim 😂 hayvan herif beğenmedi zaten 😂🤣
- +1 yıl
😀😀 aa ayıp etmiş halbuki o kadar uğraşmışsın yahuu
- Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılKollarını açmış kedi gibi duruyor 😂
010 Yorumla- +1 yıl
Deme öyle deme öyle 🤣 senin yüzünden adam beni almaktan vazgeçicek 😂
- +1 yıl
Yarasa çok iyi kedi kötü öyle mi? 😂
- +1 yıl
😂😂 adamın gözüne giriyim diye farklı şeyler denemek istedim 😂 oyuzden yarasa şeklinde pide yaptım 😂 hayvan herif beğenmedi zaten 😂 yumurta gibi adamı elimden kaçırıcam şimdi 😂😂
- +1 yıl
Giden seni kaybettiğine üzülsün. Bu hamaratlıkla evde kalmazsın sen 😄
- +1 yıl
Yani orası öyle tabi ama elimi çabuk tutsam iyi olucak piyasa çok hareketlendi 😂 erkekler Çarşamba fanilası gibi 😂 kapanın elinde kalıyor 🤣 bugün bulduğun yarin elinden gidiyor 😂
- +1 yıl
Sarayım ablama kara kaşlı kara gözlü bi kızan 😂
- +1 yıl
😂😂 sağol sağol Allah razı olsun 🤣🤣
- +1 yıl
Şuana kadar hiç bir erkek bana hayır demedi ama evet de demedi 😂🤣😂 evde kaldık agaa 😂🤣
- +1 yıl
Hayır dememişler ama bu iyi bir şey 😂
- +1 yıl
Buzdolabı poşeti gibi bir dahiliğe imza atan birisi evde kalamaz 😂
+1 yılKadınları memnun etmekten daha zor değil.
01 Yorumla- +1 yıl
Deme öyle deme öyle 🤣
+1 yılBen tam tersi olduğunu düşünüyorum
012 Yorumla- +1 yıl
Neden peki?
- +1 yıl
Ne yapsak beğenmiyorlar hep daha fazlasını istiyorlar benim karsilastiklarim hep böyle
- +1 yıl
Yani haklı olabilirsin bir şey diyemiyorum ama emin ol ki her kadın da aynı değildir peki sen neden her dediklerini yapıyorsun neden bir duruşun yok onlara karşı
- +1 yıl
Ne yapıyorsun mesela begenmiyorlar
- +1 yıl
Mesaj atiyorsun 1 saatte cevap veriyor mesaj atmiyorum niye mesaj atmıyorsun buluşalım diyor isteyim girldemiyorum akşamda o gelmiyor hafta sonu tamam diyor yine gelmiyor bende en son sildim telefondan konuşmakla ne olabilir
- +1 yıl
Zaten kolay konuşan kolay tanışan birisi değilim gelende hep böyle
- +1 yıl
Öncelikle sana çok teşekkür ederim duygularını benimle paylaştigin için biraz sıkıntılı insanlara denk gelmişsin anladığım kadarıyla ama dediğim gibi herkes aynı olmuyor inşallah gönlüne göre sevebileceğin bir insan çıkar karşına her şey gönlünce olsun inşallah 🤗
- +1 yıl
Yorumun için çok teşekkür ederim 🙏🙏
- +1 yıl
İnsallah ama sen haklısın pide yapmışsın beğenmemek yanlış seninkide değişikmis Allah sabır versin
- +1 yıl
😂😂 benim sevgilim yok yaa ben o soruları mizah amaçlı soruyorum birlikte gülüp eğlenelim diye eşimden ayrıyim ben 2 çocuk annesiyim burayı da vakit geçirmek için kullanıyorum
- +1 yıl
Genelde de mizah amaçlı kullanıyorum burayı sorularımida öyle seçiyorum
- +1 yıl
öyle bir kahkaha patlattimki alemsin :)
Eline sağlık.
05 Yorumla- +1 yıl
Sağol gülüm teşekkür ederim 🙏
- +1 yıl
Çok istersen sanada devekuşlu olanından yaparım
- +1 yıl
Tm peki
Kişilik & Karakter konusunda 5b cevap paylaştı. Alakası yok biz basitiz çabucak memnun kalırız
01 Yorumla- +1 yıl
Tm pikiii 😄 sen öyle diyorsan öyle olsun senimi Kırıcam bee 😂😂 güzel yurdumun güzel insanı.. yorumun için çok teşekkür ederim 🙏🙏🙏
Mutlulugun yolu yataktan geciyor ☺️
011 Yorumla- +1 yıl
Dimi ama bende öyle düşünüyorum 🤣 napiyim yarasadan yaptığım pideyi yatakta mı yediriyim diyorsun 😂 hayvan herif beğenmedi zaten 😂 yumurta gibi adamı elimden kaçırıcam şimdi 😂🤣
- +1 yıl
Neyi 😂 adamı mı? Pideyi mi? 🤣🤣
- +1 yıl
😂😂 o zaman önce adamı yatağa atarım 😂 sonra üstüne pideyi atarım 😂😂
- +1 yıl
tamam pikiii 😄😄
- +1 yıl
Ben sonra salona gider film izlerim 😂😂
- +1 yıl
😂😂 kurtlar vadisi pusu 😂😂
+1 yılPide hariç herşeye benziyor
01 Yorumla- +1 yıl
Deme öyle deme öyle 🤣😂 senin yüzünden adam beni almaktan vazgeçicek 😂😂 yumurta gibi adamı elimden kaçırıcam şimdi 😂😂
+1 yılkarnım agrıdı ya :D
01 Yorumla- +1 yıl
Niye nolduki 🤣😂
+1 yılYarasada papyon mu var ben mi yanlış görüyorum
03 Yorumla- +1 yıl
Evet papyon var 😂 ve görsel tamamen kendi el emeğim hiç bir sosyal mecrada göremezsiniz çünkü ben yaptım 🤣🤣
- +1 yıl
Güzsl durmuş skksksks
- +1 yıl
Teşekkür ederim 🙏🙏
Bence tartışacak yer arıyor.
03 Yorumla- +1 yıl
Dimi ama 🤣 hayvan herif insan bir teşekkür eder 😂
- +1 yıl
Teşekkür ederim 🙏🙏
+1 yılKurabiye desen anlayacağım da bu nasıl pide 😂
013 Yorumla- +1 yıl
🤣🤣 görmüyon mu yarasa şeklinde pide bu 😂 adamın gözüne girerim diye düşündüm 🤣 hayvan herif beğenmedi zaten 😂😂
- +1 yıl
Ben yerim affetmem de pidenin de bi malzemesi olur kupkuru pide yapmışsınız üstelik hiç kızarmamışta, o yüzden daha ziyade kurabiyeye benziyor dedim 😅
- +1 yıl
Deme öyle deme öyle 🤣 senin yüzünden evde kalicam 😂 adam beni almaktan vazgeçicek 😂😂
- +1 yıl
Aman bea niye benim yüzümden olsun, şuna az bi yumurta sürüver kızarsın biraz, kıyma koyuver zengin olsun içi. Böyle pide yaparsan tabi kalıverirsin evde 😅
- +1 yıl
Üstüne yumurta sürdüm pişirirken bu pişmemiş halı çünkü 😂😂
- +1 yıl
Ben pişmişi sandım ya, şu kanatlarına az kaşar sucuk kıyma felan koysaydın keşke o zaman yenmeye kıyılmazdı işte 😋
- +1 yıl
Kaşar, sucuk kaç para senin haberin var mı 😂😂
- +1 yıl
Haberim olduğu için pide yapmıyorum işte bende, daha hesaplı şeylerle idare şimdilik 😂
- +1 yıl
Üzülme ben sana yaparım 🤣🤣
- +1 yıl
Valla mı ☺️😋
- +1 yıl
Hıı hııı 😂😂
- +1 yıl
Ellerinize sağlık o zaman efendim yemiş kadar oldum 😅
- +1 yıl
Rica ederim ne demek 🙋🙋🙋
- Devamını Gör (35)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 