Neden boyle ya cok kotu ya keşke erkek osmam adamlar hem uclu dayanikli hem dost konusunda sansli muq ya?

Erkekler 10 yıl gorusmese de dostluklarink botirmez ve birbirlerine deger verir ama iki kadinin dostlugu biri sevgili yapınca, psikolojisi bozulunca vb biter hemen birbirini satar ya da kullanmaya calisir kisacasi pislik yaoar biri dostuna dege rverip iyiligini dusunurken digerj onu saf zannedip bunu kullanir
Neden boyle ya cok kotu ya keşke erkek osmam adamlar hem uclu dayanikli hem dost konusunda sansli muq ya?
Cevapla