Özlediğini kendine mi itiraf etmek zordur yoksa özlediğin kişiye mi söylemek zordur, özlediğinizi çekinmeden söyleye bilirmisiniz?

Özlediğini kendine mi itiraf etmek zordur yoksa özlediğin kişiye mi söylemek zordur, özlediğinizi çekinmeden söyleye bilirmisiniz?
Bence özlemek birilerini bir şeyleri birtakım hisleri güzeldir..
Ancak özlediğini dile getirmek çoğu zaman zor olur..
Hele kendine itiraf etmek daha zor gelirken özlediğin kişiye bunu ifade etmek daha bir zor durum haline gelir.
Çünkü onu özlediğimi söylerse şımarır düşüncesi hakimdir bir çok insanda..
Peki siz özlediğinizi çekinmeden söyleyebilir misiniz?
Peki size göre zor olan nedir
Özlediğini kendine itiraf etmek mi yoksa özlediğin kişiye söylemek mi?


Özlediğini kendine mi itiraf etmek zordur yoksa özlediğin kişiye mi söylemek zordur, özlediğinizi çekinmeden söyleye bilirmisiniz?
Cevapla