Tartışmak ve kavga etmek bile önemsemektir diye düşünen bir ben yokum herhalde bu dünyada :))Tartışıp , didişmeyi özlediğiniz.. Seninle kavga etmek bile güzel diyebileceğiniz biri var mı? :)
" Seninle kavga etmek bile güzel " dediğiniz biri oldu mu hiç 😊 ?
yok, olmadı, olacağını da düşünmüyorum bu herşeyle eğlenebileceğiniz gibi hayaller kurduğunuz sevdiğiniz olacağını falan düşünüyorsunuz yanılıyorsunuz.. burası dünya
En İyi Cevaplar