" Seninle kavga etmek bile güzel " dediğiniz biri oldu mu hiç 😊 ?

Tartışmak ve kavga etmek bile önemsemektir diye düşünen bir ben yokum herhalde bu dünyada :))
" Seninle kavga etmek bile güzel " dediğiniz biri oldu mu hiç 😊 ?
Tartışıp , didişmeyi özlediğiniz..
Seninle kavga etmek bile güzel diyebileceğiniz biri var mı? :)


" Seninle kavga etmek bile güzel " dediğiniz biri oldu mu hiç 😊 ?
Cevapla