Neden bu kadar safım? Saflıktan nasıl. Kurtulurum?

Ben çok iyi niyetli çok duygusal bir insanım. Haşa kendimi övmüyorum insanlar böyle söylüyorlar. Arkadaşlığa, dostluğa, sevgiye, dürüstlüğe çok önem veriyorum. Neysem oyumdur. Asla yalan söylemem. Ancak insanların çoğu benim iyi niyetimi suistimal edip beni saf yerine koyuyorlar. Bu benim zoruma gidiyor. Ben aptal değilim herşeyi görüyorum ancak vicdansız olamıyorum. Duygusalım. hemen hemen kimseden gösterdiğim değerin karşılığını alamayıp üzülen ben oluyorum. Bu dünyada yaşamak için kötümü olmak gerekir? İyi niyetli olmak suçmu? Safsın lafından nefret ediyorum. Değişemiyorum. Evlenince eşime nasıl davranayım odamı suistimal eder? Yoruldum artık hep olan bana oluyor yanlışmı yapıyorum?
Doğru yapıyorsun asla değişme iyi niyetli kal
Yanlış yapıyorsun Değiş ve iyi niyetten vazgeç
kötü niyetli ol
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Neden bu kadar safım? Saflıktan nasıl. Kurtulurum?
Cevapla