Ben çok iyi niyetli çok duygusal bir insanım. Haşa kendimi övmüyorum insanlar böyle söylüyorlar. Arkadaşlığa, dostluğa, sevgiye, dürüstlüğe çok önem veriyorum. Neysem oyumdur. Asla yalan söylemem. Ancak insanların çoğu benim iyi niyetimi suistimal edip beni saf yerine koyuyorlar. Bu benim zoruma gidiyor. Ben aptal değilim herşeyi görüyorum ancak vicdansız olamıyorum. Duygusalım. hemen hemen kimseden gösterdiğim değerin karşılığını alamayıp üzülen ben oluyorum. Bu dünyada yaşamak için kötümü olmak gerekir? İyi niyetli olmak suçmu? Safsın lafından nefret ediyorum. Değişemiyorum. Evlenince eşime nasıl davranayım odamı suistimal eder? Yoruldum artık hep olan bana oluyor yanlışmı yapıyorum?
Doğru yapıyorsun asla değişme iyi niyetli kal
Yanlış yapıyorsun Değiş ve iyi niyetten vazgeç
kötü niyetli ol
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar