Bu zamanda karakterli birini bulmak zor bilirsiniz, size içi güzel keko kız/erkek teklif etse kabul eder miydiniz?
Baylar için (temsili)

Kızlar için (temsili)

Baylar için (temsili)

Kızlar için (temsili)



Tamam iç güzellik önemli de ben dış güzelliği de bir okadar önem verrim bune lan
Semt-ul Tirrek-ül Bağcılar fosforlu kekoları😊
Hiç gerek yoktu bu bilgiye 😁
Kekoları bilmek iyidir 😊
temsili fotoları görmeden önce belki dedim ama şimdi kesinlikle hayır diyorum 😂
Siyah tshirtli gözlüklü karizma değil mi yani 😊
ya değil tabikide 😄
Ayşe'nin duruşa baksana limaya taş çıkarır 😊
Midem bulandı
Cevap
4Cevap
iç güzellik önemli evet ama bunların dışı ağır basmış olmaz
tiplere bak. dogunun hangi ucube ilindenler acaba
Doğu diye ayırma bende Doğuluyum
Nerden bilim nereli olduklarını
duzelebilme şansı varsa kabul ederdim😅
Hayır olduğu gibi kabul ediceksin 😊
Bağcılarda bol bol bulunur 😊
Sen nerdensin😊
Yani benim kadar olmasa da yakın 😊
Yok Bağcılar is brother Esenler 😊
Komşu olsun o kadar 😊
ay yok sağol kalsın
İç güzellik önemsiz yani 😊
Gözlüklü siyahlının böbreği sağlam 😉
😑assslaaa
etmem 😂
İçi güzelse nasıl keko oluyor?
asla
evet
midem buladı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar