İnsanlar konusunda ne kadar hassasınız? Birini kırınca sizde üzülür müsünüz?
Dayanamam birini kırmaya ondan çok kendime acı çektiririm..
Tınlamam bile..
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ulan sitenin %63'ü Dayanamam birini kırmaya ondan çok kendime acı çektiririm.. demiş. O zaman neden bu kadar kalbi kırık insan var ortalıkta?
Hadi ordan kolpalar sizi!
Bayağı hassasım. Konu değer verdiğim insanlar olunca, diğer insanlara oranla daha fazla hassas olabiliyorum.
ya mesele 2 arkadaşım küs bende 2sinlede süper iyiym
biriyle konuşunca birine söylemesem suçlu hissediom ya
ama
Üzülürüm
https://i.hizliresim.com/416Xjq.jpg
Cevap
12Cevap
Dost dediğin acı söyler sözünü düşünürsek hayır bazen kırmak gerekir. Onun dışında durup dururken birisini kıramam
Kişiye göre be bana yaptıklarına göre değişir üzülmeme değen biriyse psikolojim bile bozulur o kadar kötü olurum
O anın ruh haliyle sanırım kırarken bir gram umrumda olmuyor karşımdaki kişi. Ama sonra aklım başıma gelip düşününce utanıyorum.
Bu konu üzerinde kafa yeme raddesine gelmişken bu sorunun karşıma çıkması hayatın bir garipliği olsa gerek
Eğer hak eden biriyse üzülmem. Ama boş yere kırdıysam üzülürüm
Bazen yerin dibine giriyorum bazende umrumda olmuyor
İstemeden kırdım birini Hemde çok severdim bişey değişmedi hala seviyorum sadece içim rahat herşeyimi biliyo artık iyiki varsın Fatih 😊😊😊 @Hepsimanyak26 ❤️ SORRY ❤️
İnsandan insana değişir. Benim için değerli biriyse üzülürüm tabii. Yok eğer o kişiyi önemsemiyorsam tınlamam bile. Haketmiştir kesin o*ospu çocuğu
Tınlamam ne ya 😏 mümkünatı bile yok, ben kendimi zorla depresyona sokuyorum mesela resmen. Böyle var mı benim gibi?
Elimden geldiğince insanların kalbini kırmamaya dikkat ediyorum😊
Tak tak yüzüne söylerim gerçekleri, bırakın kırılsın. Üzülmem.
Hak etmiski kirmisim bende hassasim.
Ben sağlayacağıma o aglasin.
Kırmayı sevmiyorum ama bazen hakediyorlar ve umrumda dahi olmuyor
İstemeden kırdıysam üzülürüm
Kırdığımda üzülmem olaya ve kişiye bağlı
kişiden kişiye göre değişir tavrım
kolay kolay birini kırmam ama kırdımıı da param parça eder bırakırımm
Ondan daha fazla üzülürüm. Kendimi yer bititirim.
la umrumda degil haketmistir pislik
Iyi insanlara uzuluyorum sadece.
uzulurum lakin rolum geregi vurdum duymazim
Evet fazlasıyla üzülürüm
kim olduğu önemli tabi
Telafi etmeden bieakmam
kırmamaya çalışırım
evet.
Kıramam kimseyi
Kahrolurum...
Kişiye göre değişir bu
Üzülür
Üzülürüm.
Üzülürüm 🙁
En çok seni görüyorum bu sitede 😋
Önceki hesabımı takip ediyordun 😋
Benim önceki hesabımı takip ettin ordan biliyorum bn seni 😊
burgulumakarna
Hayır yok eminim ya, fotoğrafın 10 gündür aynı işte 😂
O ne demek ya maviyim işte 😂
Peki takip edebilirsin madem 😂
Tamam üzülme sorun değil
Kişiye göre değişir
Üzülürüm
Kimseyi kırmam.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar