Ne zaman vazgeçersiniz, ilk engelde mi yoksa sonuna kadar gidip bir seçeneğiniz kalmadığında mı?

Ne zaman vazgeçersiniz, ilk engelde mi yoksa sonuna kadar gidip bir seçeneğiniz kalmadığında mı?
Vazgeçmek zordur..
İstediklerinden vazgeçmek daha zordur..
Bunu az iste ya da çok iste istediğin şeylerin olmaması insanı mutsuz eder
Peki sen ne zaman vazgeçersin?
İlk engel senin vazgeçmen için yeterli bir neden mi?
Yoksa sonuna kadar gidip seçenekleri tükettiğiniz zaman mı?





Ne zaman vazgeçersiniz, ilk engelde mi yoksa sonuna kadar gidip bir seçeneğiniz kalmadığında mı?
Cevapla