Herkes bir kere de olsa düşmüştür bu hayatta. Kimi sevdiğinin gözünden düşmüştür, kiminin dostu çelme çakmıştır ayağına düşürmüştür insanı.. Kimileri önündeki engelleri görmesin diye kör etmiştir gözlerini, önündeki engeli göremediği için takılıp düşmüştür.. Herkes bir kere de olsa düşer bu hayatta, mesele düşmekte değildir aslında.. Düştüğün yerden tek başına yeniden kalkabilmektir. Peki siz; Ne yaşamış olursanız olun, bir kere ya da defalarca düşmenize rağmen tek başınıza ayağa kalkmayı başarabildiniz mi?
Herkes bir kere de olsa düşer bu hayatta. Peki siz, düştüğünüz yerden tek başınıza ayağa kalkmayı başarabildiniz mi?
Başka çare mi bırakıyorlar sanki insana. Yerde olduğunu gören herkes dost, düşman ne elini tutar seni düştüğün yerden kaldırmak için ne de yaralarına merhem olmaya çalışırlar aksine gördüler ya seni düştüğünde durmaz vururlar yine, yeter ki sen kalkama diye. Ya sen "düşmüşüm artık sizde vurun dersen" kolay kolay bir daha ayağa kalkamazsın ama yok dersen ki "Beni kim yıkmış ki şimdiye" işte o zaman kalksanda kalkmasanda kendini kazanmış say. Çünkü mesele kalkabilecek miyim diye düşünmekte değil herkese inat kalkabileceğim diyebilmekte
Aslında zevkli oluyor güçlendiriyor her seferinde insanı ve bir tür haz veriyor huzurlu ve mutlu yapıyor çünkü hep yeniden her şeyin güzel olabileceğine emin oluyor asla umutsuz olmuyorsun ben memnunum.
Ben hep kendim kalktım ayağa 7 yaşında bı düştüm ilk dusmem oydu kalktım ama... Sonra zaten kimse yardım etmedi... Çünkü bı kere başardım mı seni çok güçlü sanıyorlar ve asla yardım etmiyorlar...
Tabiki başarabildim ama son kez artik kalkamayacagimi düşündüğüm an erkek arkadaşım beni kaldırdı o zamanlar normal arkadaştık tabi simdi 5. yılımız bitecek 😅
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Herkes bir kere de olsa düşer bu hayatta. Peki siz, düştüğünüz yerden tek başınıza ayağa kalkmayı başarabildiniz mi?
En İyi Cevaplar